Klacht T-Mobile Mobiel: Blokkeren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279945
Gebruiker
A.bremer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Te hoge rekening

De oplossing

Mijn zoon staat onder bewindvoering en nu heb ik t mobile al vele malen gevraagd om een blokering want mijn zoon koopt voor een godsvermogen punten voor een spel maar er word niks aangedaan door t mobile

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mw Bremer,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.bremer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks opgelost
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen