Opgelost door T-Mobile Mobiel: Blokkering van 06 nummer ?

Gioia

Wij zijn geen klant van T-Mobile. We hebben wel in het verleden eens een aanvraag gedaan voor een abonnement, maar dat hebben wij geannuleerd, wegens slechte service en communicatie bij dit bedrijf.
Vanmorgen ontvingen wij onderstaande mail:
----------------------------------------------------------------
From: T-Mobile
Sent: Wednesday, October 30, 2013 6:33 AM
To: Undisclosed-Recipients:
Subject: Tijdelijke blokkade op uw 06-nummer vanwege hoge kosten!

Beste T-Mobile klant,

Hierbij laten wij u weten dat u voor de maand oktober te hoge kosten gemaakt heeft t.w.v. EUR 237,85 en uw 06 nummer tijdelijk geblokkeerd word.
Klik op onderstaande link om in te loggen op uw My T-Mobile account om uw factuur in te zien.
Log in op My T-Mobile

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Help & Support. U kunt niet rechtstreeks reageren op dit e-mailbericht.
T-Mobile Klantenservice

stoppen met dit soort spam mails!!!

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gioia
    zojuist keurig gebeld door iemand van T-Mobile. Het blijkt dat het hier gaat om "Phishing"spam. Vervelend voor T-Mobile ook en voor de evt klagers. Advies van T-Mobile gekregen vooral niet te reageren op deze berichten. Overigens wel lastig aangezien het logo wel verouderd is, maar niet iedereen daarop let.

Gioia

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?