Opgelost door T-Mobile Mobiel: Blokkering van 06 nummer ?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39055
Gebruiker
Gioia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij zijn geen klant van T-Mobile. We hebben wel in het verleden eens een aanvraag gedaan voor een abonnement, maar dat hebben wij geannuleerd, wegens slechte service en communicatie bij dit bedrijf.
Vanmorgen ontvingen wij onderstaande mail:
----------------------------------------------------------------
From: T-Mobile
Sent: Wednesday, October 30, 2013 6:33 AM
To: Undisclosed-Recipients:
Subject: Tijdelijke blokkade op uw 06-nummer vanwege hoge kosten!

Beste T-Mobile klant,

Hierbij laten wij u weten dat u voor de maand oktober te hoge kosten gemaakt heeft t.w.v. EUR 237,85 en uw 06 nummer tijdelijk geblokkeerd word.
Klik op onderstaande link om in te loggen op uw My T-Mobile account om uw factuur in te zien.
Log in op My T-Mobile

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met Help & Support. U kunt niet rechtstreeks reageren op dit e-mailbericht.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice

De oplossing

stoppen met dit soort spam mails!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gioia
    Datum
    zojuist keurig gebeld door iemand van T-Mobile. Het blijkt dat het hier gaat om "Phishing"spam. Vervelend voor T-Mobile ook en voor de evt klagers. Advies van T-Mobile gekregen vooral niet te reageren op deze berichten. Overigens wel lastig aangezien het logo wel verouderd is, maar niet iedereen daarop let.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gioia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen