Opgelost door T-Mobile Mobiel: Boeverij

content Opgelost
M. Ionescu

Boeverij, zo ervaar ik het feit dat mijn prepay simkaart, met nagenoeg en recent opgewaardeerd beltegoed, op onfatsoenlijke wijze gedeactiveerd is gemaakt.
Klanten service waardeloos, ze willen niks aan doen om mijn telefoonnummer weer actief te krijgen. Ze gaan zich verstoppen achter de kleine lettertjes. Schaamte!

Simkaart weer actief maken

M. Ionescu
    Waardeloos, t-mobile heeft niet eens de moeite genomen om te reageren. Waarschijnlijk hebben ze te druk met geld en telefoon nummers van hun klanten af te pakken.
    Deze soort kleine boeverijen hebben een nog steeds grotere rol in het verzieken van het sfeer in de maatschappij. Nogmaals, schaamte!
    T-Mobile Mobiel
    Beste klant,

Ik kan me voorstellen dat het geen aangename verrassing is wanneer uw aansluiting onverwacht gedeactiveerd blijkt. Dit gebeurd inderdaad bij zes maanden geen gebruik conform de voorwaarden, dit om te voorkomen dat er ongebruikte aansluitingen in ons systeem actief blijven staan. Ik wil u echter graag een oplossing bieden nu blijkt dat u wel gebruik wilt blijven maken van uw aansluiting.
    Bent u op een ander nummer bereikbaar?

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste Klant,

Uw simkaart en telefoonnummer zijn weer aktief, wilt u controleren of u hier weer gebruik van kan maken?

Mvg, Klantenservice T-Mobile
    Beste Klantenservice T- Mobile,

Mijn simkaart is weer actief en is wel goed te gebruiken, ik ben ontzettend blij mee, minder blij ben ik over de beltegoed die er wel op de kaart staat, blijkbaar is er iets meer dan 20% van wat er voor het incident op stond, en dat is weer arbitraire gedaan en zonder enige form van uitleg, maar ja........

vr. groeten,

M. Ionescu
De simkaart is weer actief gemaakt maar,... bijna 80% van de beltegoed die der op stond voor het incident, is er buit gemaakt door de provider.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?