Opgelost door T-Mobile Mobiel: Boeverij

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 303943
Gebruiker
M. Ionescu
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Boeverij, zo ervaar ik het feit dat mijn prepay simkaart, met nagenoeg en recent opgewaardeerd beltegoed, op onfatsoenlijke wijze gedeactiveerd is gemaakt.
Klanten service waardeloos, ze willen niks aan doen om mijn telefoonnummer weer actief te krijgen. Ze gaan zich verstoppen achter de kleine lettertjes. Schaamte!

De oplossing

Simkaart weer actief maken

4 reacties

  1. Auteur
    M. Ionescu
    Datum
    Waardeloos, t-mobile heeft niet eens de moeite genomen om te reageren. Waarschijnlijk hebben ze te druk met geld en telefoon nummers van hun klanten af te pakken.
    Deze soort kleine boeverijen hebben een nog steeds grotere rol in het verzieken van het sfeer in de maatschappij. Nogmaals, schaamte!
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,

    Ik kan me voorstellen dat het geen aangename verrassing is wanneer uw aansluiting onverwacht gedeactiveerd blijkt. Dit gebeurd inderdaad bij zes maanden geen gebruik conform de voorwaarden, dit om te voorkomen dat er ongebruikte aansluitingen in ons systeem actief blijven staan. Ik wil u echter graag een oplossing bieden nu blijkt dat u wel gebruik wilt blijven maken van uw aansluiting.
    Bent u op een ander nummer bereikbaar?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste Klant,

    Uw simkaart en telefoonnummer zijn weer aktief, wilt u controleren of u hier weer gebruik van kan maken?

    Mvg, Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    M. Ionescu
    Datum
    Beste Klantenservice T- Mobile,

    Mijn simkaart is weer actief en is wel goed te gebruiken, ik ben ontzettend blij mee, minder blij ben ik over de beltegoed die er wel op de kaart staat, blijkbaar is er iets meer dan 20% van wat er voor het incident op stond, en dat is weer arbitraire gedaan en zonder enige form van uitleg, maar ja........

    vr. groeten,
    M. Ionescu

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Ionescu
Datum
Uiteindelijke oplossing
De simkaart is weer actief gemaakt maar,... bijna 80% van de beltegoed die der op stond voor het incident, is er buit gemaakt door de provider.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen