Klacht T-Mobile Mobiel: Continu Credit nota 15 euro

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 111875
Gebruiker
Mariskaklaassen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Bijna een half jaar geleden een brief gekregen van Credit nota. Nu bleek achteraf dat ik deze moest betalen. Uiteindelijk regeling getroffen met T-mobile voor betaling. Het bleek dat mijn rekeningnummer niet juist was maar deze moeilijk te veranderen was in hun systeem.
Dan denk je dat je van T-mobile af bent maar helaas. Ik kreeg een brief met administratie kosten van 15 euro. Al vrij snel kwam de herinnering. Contact gehad met klachtenservice Annelies Arnoldus en zij dat ze het persoonlijk in de gaten zou houden.
Wederom kwam weer een brief in de bus, 15 euro.
Ook hier weer geprobeerd telefonisch contact te leggen maar je kunt bij T-mobile niet iemand aan de telefoon krijgen gewoon je moet altijd mailen en hopen dat ze je bellen. Nogmaals zou ze er persoonlijk voor zorgen dat het niet meer gebeurde.
Maar nog steeds krijg ik deze brieven en wordt het niet opgelost.

De oplossing

Ik ben benieuwd wat T-mobile mij als compensatie kan geven voor al deze ongemakken en telefoontjes/mailverkeer.
Aan sorry heb ik niets meer, vaak genoeg gehoord.
T-mobile moet zijn zaakjes eens op orde brengen.
Eerst het verkeerde rekeningnummer terwijl ze deze met alle mogelijke manier goed hadden kunnen hebben en vervolgens dit. Ben er klaar mee!!

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Klaassen,

    Dank u voor uw melding. Uit de gegevens blijkt dat wij inmiddels contact met u hebben opgenomen en uw klacht in behandeling is.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw,
    Ik heb u gesproken over uw klacht en we zijn tot overeenstemming gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile
  3. Auteur
    Mariskaklaassen
    Datum
    Overeenkkmst gekomen maar komen jullie niet waar. Nog steeds niets ontvangen waar ik al bang voor was. Rekeningnummer geverifieerd maar ondanks dat is het niet goed gekomen. Dus ga de klacht er ook niet af halen totdat het geregeld is.
    Verbaas me er nog steeds over hoe het telkens niet goed kan lopen bij jullie. Organiseer het toch eens.
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw,
    Ik heb u net gebeld en u heeft het bedrag mogen ontvangen.
    Graag wil ik u vragen om deze melding te sluiten en wil ik u bedanken voor uw geduld.
    Met vriendelijke groeten,
    T-mobile
  5. Auteur
    Mariskaklaassen
    Datum
    Duurt allemaal erg lang en loopt allemaal langs elkaar heen met communicatie. Hebben namelijk de overeenstemmjng naar het verkeerde rekeningnummer gestuurd dus iemand is erg blij.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mariskaklaassen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen