Klacht T-Mobile Mobiel: Contract opzegging van T-Mobiel.

voetvolk

Hier nog iemand met € 184 euro aan beltegoed.
Van de morgen een leuk(dus niet) mailtje gehad dat ik mijn onbeperkt houdbaar beltegoed kwijt ben.Het mevrouwtje aan de telefoon lief en aardig vertelt mijn met een grote omweg dat ik kan fluiten naar mijn beltegoed.
Ben al bij T-mobiel vanaf dat ze het van orange hebben overgenomen,in het begin zelfs met 3 abonnementen nu nog 2.Zou toch zeggen dat ik een trouwe klant ben maar word behandeld als een .............(vul zelf maar in).
Ik snap het niet meer eerlijkheid word echt niet meer beloont altijd netjes op tijd mijn rekeningen betaald en dit krijg je ervoor terug.
Heb destijds bewust hier voor gekozen omdat ik in de zomer meer bel en het zo zou kunnen opvangen met dat onbeperkt beltegoed.
Vraag me echt af waar dat in nederland heen gaat is het geen verzekering dan is het de overheid of wie of wat dan ook je word zo langzamerhand alleen nog maar uitgemolken door diegene die al genoeg hebben.Waar kun je nog terecht ?

Ik zou graag zien ipv die € 7,50 euro/maand voor twee jaar, niet te moeten betalen tot mijn beltegoed op is.En een langer bedenktijd, ben ook geen maand bij T-mobiel maar al langer dan ze bestaan want een maand om zoiets uit te zoeken en of een keuze te maken is natuurlijk belachelijk.

Geachte heer Van Zaanburg,

Wij hebben naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Wij zullen het zo snel mogelijk weer proberen.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    Geachte heer Van Zaanburg,

Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niets anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    voetvolk
    Snap eigenlijk niet waarom ze me bellen want wat t-mobiel me verteld is hetzelfde als in het mailtje.
    Ze wringen zich in allerlei bochten om zich maar aan hun punt te houden schandalig.
    Natuurlijk is hun aanbod leuk en aardig maar waar gaat mijn tegoed heen waar blijft dat ???Kan dan 2 jaar onbeperkt bellen net als mijn onbeperkt beltegoed?Of komen ze over een maand weer met iets anders?Wat een stuge boel terwijl het makkelijk opgelost kan worden gewoon bellen tot mijn beltegoed op is klaar.
    Geachte heer Van Zaanburg,

Helaas kunnen wij u geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    voetvolk
    De klacht is niet opgelost,want er is niks opgelost.Ze blijven met het zelfde aanbod komen wat voor mijn geen oplossing is.
    Vind het echt naar dat het volgens t-mobiel, dit allemaal wettelijk mag????En ...ach heeft toch geen zin.

voetvolk

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?