Opgelost door T-Mobile Mobiel: Contractfout ivm dubbele datum

Christa

Eind vorig jaar ontdekte ik tijdens het doen van wat bankzaken iets vreemds. Ik kwam er namelijk achter dat ik maandelijks ongeveer EUR 36,00 betaal terwijl ik een abonnement heb afgesloten voor EUR 8,95 per maand (smart start 220 sim only).

Hierop heb ik sinds eind 2013 herhaaldelijk contact gehad met T-Mobile en nu blijkt dat dit is gekomen doordat zij per ongeluk het nieuwe abonnement in hebben laten gaan op 25-08-2012 terwijl het oude liep tot 25-08-2012, ze hadden het abonnement dus op 26-08-2012 in moeten laten gaan.

Aangezien ik dit in de winkel heb laten doen ben ik van mening dat ik recht heb op het gehele verschil (circa 360,00) Zij hebben mij nu EUR 180 betaald en het andere deel zou gecompenseerd worden door middel van een nieuw aanbod en hierover zou ik benaderd worden door T-mobile.

In de praktijk bleek nu dat T-Mobile weinig tot niks kon doen met deze compensatie. Tevens heeft eea erg lang geduurd waardoor ik alweer 2 maanden te veel heb betaald.

Op zich ben ik best tevreden met het bereik van T-Mobile dus als ze zouden komen met een goede compensatie ben ik best bereid om mijn contract te verlengen.

Hierbij loop ik aan het volgende te denken:
- 2 jarig Abonnement met Samsung galaxy S4 mini met 0 mb internet en 90 belminuten inclusief hoesje voor 17 euro per maand en een eenmalige bijbetaling door mij van EUR 90,00

Indien zij dit niet kunnen (of willen) doen vind ik het ook prima om mijn contract te beëindigen maar dan wil ik uiteraard de andere heft van de EUR 180,00 + het verschil van de afgelopen twee maanden (dat wil zeggen 2 x EUR 26,00 retour. dus dat komt neer op een terugbetaling van circa EUR 230,00 (bovenop de EUR 180,00 dat ik al van hen ontvangen heb).

Ik verwacht u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u echter nog vragen en/of opmerkingen hebben dan ben ik uiteraard bereid om eea toe te lichten.

T-Mobile
    Beste klant,Dank u voor uw melding. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijk groet,T-Mobile
    Christa
    Uiteindelijk is de klacht goed afgehandeld. Jammer alleen dat het via deze site moest en dat we er zelf met de mensen van T-Mobile uitkwamen. Via deze site ben ik in contact gekomen met een uiterst behulpzaam persoon en met hem is deze klacht prima opgelost.

Christa

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?