Opgelost door T-Mobile Mobiel: Dat ik boete moet betalen voor stoppen van abonnement omdat T-mobile per 1-6-2021 stopt met 2G.

sad Opgelost
Ridder

T-mobile gaat per 1 juni 2021 stoppen met 2 G. Ik heb 1 mobiel die draait op 2 G. Ik wil nu dit abonnement, dat nog loopt tot maart 2022, beëindigen. Dit kan niet zeggen zij. Ik moet dan een boete betalen omdat ik het contract verbreek. Maar zij verbreken toch het contract, zij stoppen met 2 G. Want gaan naar 5 G. Hier heb ik niet om gevraagd en nu kan ik mobiel met 2G straks niet meer gebruiken.Of anders ik moet maar een nieuw mobiel kopen? Wordt dan gezegd. Die hoef ik niet. Ik ben dus zeker niet tevreden op de manier hoe ze dit oppakken. Graag beëindig ik mijn contract zonder boete.

Zonder boete mijn abonnement stopzetten vd mobiel die nog op 2 G draait. Abonnement loopt tot maart 2022 maar kan mobiel niet meer gebruiken vanaf 1 juni 2021 omdat T- mobile dit gaat stoppen.

Ridder
    Helaas nog geen reactie ontvangen van T-mobile.
    Geachte heer/mevrouw De Ridder,

Wij hebben uw klacht in behandeling, en zullen u hierover zo spoedig mogelijk berichten.

Geachte heer de Ridder,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gebeld. Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken, daarom hebben wij u een e-mailbericht gestuurd.

Ridder
    Er wordt tel contact opgenomen door t mobile.
    Ridder
    T-mobile tel. Gesproken. Probleem niet opgelost. Abonnement wordt niet stopgezet. Ik kan 30 euro krijgen om een nieuwe mobiel te kopen. Dit noem ik geen oplossing. Ik ga contact opnemen met jurist hierover. Was altijd tevreden klant met 3 abonnementen maar ben diep teleurgesteld in de service. Dat wordt een andere provider voor de toekomst. Een zeer teleurgestelde t- mobile klant.
    Geachte mevrouw De Ridder,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken, maar helaas hebben wij uw klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen. Zou u toch zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile
    Beste T Mobile,
    Kunt u mij zeggen hoeveel de boete is als ik alsnog het abonnement ga beëindigen?
    Ridder
    Beste T-Mobile kunt u mij zeggen wat dan de boete zou zijn als ik het abonnement alsnog stop zet.
    Geachte heer de Ridder,

Naar aanleiding van uw vraag hebben wij u een e-mailbericht gestuurd.

Geachte heer de Ridder,

Naar aanleiding van uw vraag hebben wij u een e-mailbericht gestuurd.

Geachte mevrouw De Ridder,

Wij hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Ridder
Er wordt als het goed is 30 euro op mijn rekening gestort voor een vervangende mobiel. Helaas wordt abonnement niet stopgezet en helaas is er geen gelijkwaardige telefoon te koop voor 30 euro die dezelfde functies heeft. Ben dus niet tevreden met het aanbod maar zoals altijd trekt de consument aan het kortste eind.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?