Klacht T-Mobile Mobiel: Deezer onbepertk muziek uit contrat halen

Klachtnummer
# 104608
Gebruiker
RaniChau
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee weken geleden een contract afgesloten.
Ik zie nu sinds gister dat ik deezer onbeperkt bellen in mijn contract heb staan. Ik betaal 20 euro aan onbeperkt muziek terwijl ik dit niet wilde hebben. Ik wil dit uit mijn contract hebben zo snel mogelijk. Ik heb dit nooit aangevraagd en ik maak geen gebruik van onbeperkt muziek. Nu betaal ik elke maand 20 euro. Dit is te gek voor woorden. Jullie voegen van alles in het contract terwijl ik hier niet om vraag. Graag zo snel mogelijk uit mijn contract halen.

De oplossing

Onbeperkt muziek en deezer uit mijn abonnement halen. Zo snel mogelijk.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Chaudhry, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Chaudhry,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u uitleg gegeven. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen