Klacht T-Mobile Mobiel: defect blackberry

frederika

Augustus 2013 bb naar tmobile gestuurd apparaat deed ineens niets meer , kreeg een ander toestel 2 weken geleden zelfde euvel bb opgestuurd en kreeg te horen toestel is gevallen , gestoten dit is pertinent nietwaar . Wat nu te doen

Gebruik maken van de garantie

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

frederika
    Nou even een Update. Kreeg 99999-4-2014 een mail van tmobile-Dynafix dat mijn toestel was gevallen gestoten of klem nou dit is Pertinent Niet gebeurd .Heb een mail terug gestuurd dat dit Pertinenent niet zo is . Nu kreeg ik 22-4-2014 een mail dat het waterschade is Dat is ook niet gebeurd ,, Ben al heel wat jaren klant bij tmobile nooit problemen gehad nooit wat met mijn toestellen gebeurd heb 2 abbonementen ,maar krijg hier een nare smaak van in mijn mond.
    frederika
    Nou het kan Gekker ,krijg ik vandaag weer een mail waarin staat dat mijn tel die Vandaag ter reparatie is aangeboden ,defect door vallen en stoten en klem schade niet gemaakt zou kunnen worden omdat de kosten hoger zijn dan het toestel waard is , terwijl verleden week kon ik het nog laten maken voor +- 170 . Ik kijk nu helemaal nergens meer van op . Eerst vallen stoten reparatiekosten +_170 toen werd het waterschade ? Nu vandaag weer vallen ,stoten en kosten wegen niet op ???? Ga zo RADAR mailen

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?