Klacht T-Mobile Mobiel: defect telefoon toestel

hansverschuur

Bij het verlengen van mijn abonnement in maart 2013 kreeg ik een nieuw toestel, een sony Xperia T. Vanaf het begin had ik problemen met het toestel. Valt steeds uit en gaat niet meer aan. Toestel is meerdere malen naar de T-Mobile shop in Almelo geweest waar ze hem hebben gerepareerd en twee maal is hij opgestuurd geweest.
Op 9 sept 2013 ging hij wederom kapot. Ben 10 sept 2013 wederom naar de shop geweest en daar moest hij weer opgestuurd worden. hier was ik het niet mee eens omdat ik elke keer als hij wordt opgestuurd ik hem minmaal 2 weken kwijt ben. En ik was het toestel alles bij elkaar al ruim 5 weken kwijt geweest.
Zit sinds 10 sept 2013 zonder telefoon en T_Mobile heeft mijn contract verkocht aan Gothia. Wat kan ik hier nog aan doen? Zou het graag willen oplossen met T-Mobile maar krijg alleen maar te horen dat het mijn probleem is.

Zou graag zien dat ik een ander toestel kreeg en mijn contract weer gewoon verder loopt.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

hansverschuur

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?