Klacht T-Mobile Mobiel: Defecte mobiele telefoon

Tijgertje2012

Direct na aanschaf van een Huawei Y350 bleek het toestel niet aan de verwachtingen te voldoen. Gezien de persoonlijke omstandigheden van de koper was het geen optie om het toestel gedurende 6 weken te missen. Van de door T-Mobile geboden optie, te weten plaatsing op een lijst omdat het betreffende op dat moment niet meer te krijgen was, werd dan ook met beide handen aangenomen.
Na ongeveer 1 maand weer eens geinformeerd naar de stand van zaken. Onze naam bleek helemaal niet op "de lijst" voor te komen maar werd er alsnog op geplaatst. Vandaag toch maar weer eens zelf contact gezocht en ook nu weer onverrrichter zake terug naar huis. We verkeren nu in een patstelling. Provider houd voet bij stuk en wij als koper hebben geen enkel vertrouwen meer in de praatjes van de medewerkers van genoemd bedrijf. Want nu na 3 maanden heb ik nog steeds geen deugdelijk toestel.

Na 3 maanden geduldig wachten en geloof te hebben gehad in de praatjes van de verkopers van T-Mobile willen wij het liefste de koop ontbinden. Het toestel teruggeven en het geld terugontvangen.
Want wat die lijst van T-Mobile voor zin heeft is ons niet helemaal duidelijk. Het toestel is gewoon overal te koop. Alleen voor ons is geen nieuw toestel, zoals afgesproken, te krijgen.

T-Mobile
    Geachte mevrouw Joosten,T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    Tijgertje2012
    we zijn inmiddels gebeld door klantenservice. die kunnen echter niets terugvinden omdat het een prepaid toestel gaat! bij winkel zelf komen we telefonisch niet door het keuzemenu. bij klantenservice was niets van een wachtlijst voor een nieuw toestel bekend. schiet lekker op. zo gaat dat nu sinds 3 maanden.
    T-Mobile
    Beste klant, wij zijn telefonisch niet tot een oplossing gekomen. Wij kunnen u echter niet anders berichten. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op klachtenkompas te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile
    Tijgertje2012
    De klacht is door de consumentenbond overgenomen. Er is mij telefonisch medegedeeld dat de klacht op 25 september j.l. naar T-Mobile zou worden verstuurd. ik heb dus nu niets meer toe te voegen en wacht op bericht van de consumentenbond. wel is er in de tussentijd nog persoonlijk contact geweest met een medewerker van het T-Mobile filiaal in Heerlen; maar helaas zonder resultaat. De medewerker weigerde zijn naam te noemen! en was verder ook niet bereid ons verder te helpen.
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw, Uw klacht is met u besproken en we hebben u een oplossing kunnen bieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Tijgertje2012
    Er is op 23-10 telefonisch contact geweest met het filiaal in Heerlen met als resultaat dat we nog nader bericht zouden krijgen. Daar wachten we nog steeds op.....
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Joosten,Op 18 november j.l. hebben wij u een e-mail gestuurd, Graag ontvangen we een reactie van u.Met vriendelijke groet,
    Beste mevrouw Joosten,

Wij hebben geen reactie van u ontvangen.

Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht op Klachtenkompas te sluiten?

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?