Klacht T-Mobile Mobiel: Dekkingsproblemen T-Mobile

Klachtnummer
# 356262
Gebruiker
Laurens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zakelijk overgestapt van Tele2 en KPN naar T-Mobile bij een hele aardige accountmanager alles soepel gegaan maar nu merken we dat de dekking van T-Mobile niet is wat je van een provider mag verwachten in NL. We hebben nooit problemen gehad met dekkingsproblemen en nu vallen er verschillende telefoons regelmatig weg in de auto. De accountmanager geeft uiteraard niet thuis en de enige reactie van T-Mobile, sorry we hebben niet overal een goede dekking. Daar zitten we dan nog bijna twee jaar aan vast :-(

De oplossing

Probleem oplossen of contract eerder laten beëindigen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen