Klacht T-Mobile Mobiel: Diefstal Flex Beltegoed

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 138952
Gebruiker
Arnold
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte t-mobile,

Onlangs heb ik van u een mail ontvangen waarin u eenzijdig mijn Flex-abonnement opzegd.
En u doet een voorstel voor een vervangend abonnement.
Echter het vervangende abonnement is bij lange na niet vergelijkbaar met mijn Flex-abonnement.
Ook gaat u diefstal plegen op mijn tegoed van 294 Euro. DIT VIND IK ZEER ONBEHOORLIJK.
Het voorstel dat u doet om korting te geven op een ander abonnement heeft niet mijn interesse.
Het door u voorgestelde abonnement past niet bij mijn belprofiel.

Als u graag dit abonnement wilt beeindigen, dan kan dat wat mij betreft alleen als u het opgebouwde tegoed terugstort op mijn rekening. Ik zal dan daarna zelf een abonnement uitkiezen die bij mij past.

Eventueel kan ik mij voorstellen dat het tegoed gebruikt wordt om de eerste X maanden, van een door mij gekozen, abonnement te betalen.

Mocht u dit niet willen, dan kunt u mijn Flex-abonnement in de huidige vorm voortzetten.

De oplossing

Als u graag dit abonnement wilt beeindigen, dan kan dat wat mij betreft alleen als u het opgebouwde tegoed terugstort op mijn rekening. Ik zal dan daarna zelf een abonnement uitkiezen die bij mij past.

Eventueel kan ik mij voorstellen dat het tegoed gebruikt wordt om de eerste X maanden, van een door mij gekozen, abonnement te betalen.

Mocht u dit niet willen, dan kunt u mijn Flex-abonnement in de huidige vorm voortzetten.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer van der Graaf,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Arnold
    Datum
    De door u voorgestelde compensatie is geen compensatie!
    Ik heb er niets aan en u steekt nog steeds mijn 294 Euro in uw eigen broekzak.
    U gaat nog steeds DIEFSTAL plegen van mijn bel tegoed!
    U biedt dus geen goede oplossing van deze klacht.


  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer van der Graaf,

    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Arnold
    Datum
    T-Mobiel biedt geen acceptabele oplossing aan!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arnold
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen