Klacht T-Mobile Mobiel: Diefstal Flex Beltegoed

Geachte t-mobile,

Onlangs heb ik van u een mail ontvangen waarin u eenzijdig mijn Flex-abonnement opzegd.
En u doet een voorstel voor een vervangend abonnement.
Echter het vervangende abonnement is bij lange na niet vergelijkbaar met mijn Flex-abonnement.
Ook gaat u diefstal plegen op mijn tegoed van 294 Euro. DIT VIND IK ZEER ONBEHOORLIJK.
Het voorstel dat u doet om korting te geven op een ander abonnement heeft niet mijn interesse.
Het door u voorgestelde abonnement past niet bij mijn belprofiel.

Als u graag dit abonnement wilt beeindigen, dan kan dat wat mij betreft alleen als u het opgebouwde tegoed terugstort op mijn rekening. Ik zal dan daarna zelf een abonnement uitkiezen die bij mij past.

Eventueel kan ik mij voorstellen dat het tegoed gebruikt wordt om de eerste X maanden, van een door mij gekozen, abonnement te betalen.

Mocht u dit niet willen, dan kunt u mijn Flex-abonnement in de huidige vorm voortzetten.

T-Mobile
    Geachte heer van der Graaf,

Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    Arnold
    De door u voorgestelde compensatie is geen compensatie!
    Ik heb er niets aan en u steekt nog steeds mijn 294 Euro in uw eigen broekzak.
    U gaat nog steeds DIEFSTAL plegen van mijn bel tegoed!
    U biedt dus geen goede oplossing van deze klacht.

T-Mobile
    Geachte heer van der Graaf,

Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    Arnold
    T-Mobiel biedt geen acceptabele oplossing aan!

Arnold

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?