T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door T-Mobile Mobiel: diensten mobiel internet
Details
De klacht
Vorige maand is er al onterecht 40,- aan mobile diensten afgenomen. Daarover hebben we gebeld met T-Mobile en het zou worden tegengehouden. We hebben dit zelf ook gedaan via www.payinfo.nl Deze maand wederom 41,30 afgenomen. Wederom met T-Mobile gebeld en ze kunnen niks doen. Ze zeggen dat ze een blockade op mijn mobiele nummer hebben gezet, maar dat werkt niet. mijn nummer is van de zaak 06-42233321.Via SMS heb ik nu een bevestiging van T-Mobile gehad.
De internet site die ten onrechte van mijn nummer int, is http://censored.mobi
Wat kan ik doen? mvg Theo benders
De oplossing
stopzetten automatisch innenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.