Opgelost door T-Mobile Mobiel: diensten mobiel internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76386
Gebruiker
Theib
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige maand is er al onterecht 40,- aan mobile diensten afgenomen. Daarover hebben we gebeld met T-Mobile en het zou worden tegengehouden. We hebben dit zelf ook gedaan via www.payinfo.nl Deze maand wederom 41,30 afgenomen. Wederom met T-Mobile gebeld en ze kunnen niks doen. Ze zeggen dat ze een blockade op mijn mobiele nummer hebben gezet, maar dat werkt niet. mijn nummer is van de zaak 06-42233321.
Via SMS heb ik nu een bevestiging van T-Mobile gehad.
De internet site die ten onrechte van mijn nummer int, is http://censored.mobi
Wat kan ik doen? mvg Theo benders

De oplossing

stopzetten automatisch innen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Theib
    Datum
    Eerst werd mijn klacht afgewezen, maar nadat ik mijn klacht hier gemeld had, werd ik de volgende dag gebeld door T-mobile. Mijn klacht is nu wel terecht en de €90 worden op de volgende rekening in mindering gebracht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theib
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen