Klacht T-Mobile Mobiel: dieven

Klachtnummer
# 57187
Gebruiker
net4katz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

je koopt 200 min. , gebruikt er 100 en 2 maanden later stelen zij gewoon het overige.
dit doen ze ook met eventuele data.
als je dan 3 maanden later toevallig over je tegoed heen gaat, moet je bij betalen.
stelletje ratten. ik heb net verlengt, maar ga morgen opzeggen.

De oplossing

de overgebleven min, en data moeten gewoon van de klant blijven.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Katz,Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen