Opgelost door T-Mobile Mobiel: Digitaal contract

Passievrucht

Goedendag. Onlangs het stel samen stel bij van t mobile besteld met 50 % korting op het abonnement. Prima tot zover. Koerier geweest om de bestelde telefoon af te leveren en het contract te tekenen. Zou dan een e mail krijgen met kopie van het digitale contract. Dat is dus echter nooit gebeurd. Heb verschillende keren conact gehad hier over met t mobile klantenservice. Zeiden dat ze het contract niet meer konden vinden in hun systeem. Stuurden daarom in plaats daarvan een handgemaakte email met contract gegevens. Maar ik wil gewoon mijn originele contract waar ik voor getekend heb. Het gaat er bij mij echt niet in dat die niet in hun systeem staat. De ene na de andere smoes krijg je te horen. Ik heb recht op het originele contract. Geen zelf in elkaar geknutselt emailtje.

Stuur mij gewoon het contract op waar ik voor getekend heb. Zoals dat ook afgesproken was. En houd op met liegen tegen klanten over het niet terug kunnen vinden van het originele contract.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Passievrucht
    Heb contact gehad met klantenservice. Alles is opgelost.

Passievrucht

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?