Opgelost door T-Mobile Mobiel: Direct aanpasbaar alleen in jullie voordeel?

B.E. Buursen

Heb gisteravond laat een abonnementsaanpassing van T-Mobile Thuis gedaan. Deze werd direct doorgevoerd. Zag tot mijn schrik dat hierdoor een bestaande korting verviel waardoor ik € 9,- per maand meer zou moeten gaan betalen.
Vanochtend meteen gebeld en gevraagd of ze het terug zouden willen zetten.
Het antwoord luidde: 'deze korting bestaat al zeer geruime tijd (T-Mobile thuis was toen nog Vodafone Thuis), we weten niet of dit dus terug gezet kan worden.
Bijzonder vreemd als ze adverteren met 'direct aanpasbaar'. Bedoelen jullie hiermee 'in jullie voordeel'?

Terugzettend naar abonnement van gisteravond.

B.E. Buursen
    Vandaag zelf teruggebeld naar T-Mobile nadat er afgelopen zaterdag, ondanks toezegging, niet teruggebeld was.
    Ik werd zeer correct geholpen; men kon de brief waarover ik het had niet terugvinden. In deze brief stond vermeld dat de korting zou duren tot ik mijn abonnement zou aanpassen. Er was alleen een eerdere brief zichtbaar waarin stond dat de korting maar voor één jaar zou gelden. Maar....als ik de brief zou vinden dan kon ik hem opsturen en zou het waarschijnlijk toch aangepast kunnen worden.
    Bijna gelijktijdig, bleek achteraf, werd er naar mij een mail gestuurd waarin stond dat ze mijn foutieve handeling toch zouden kunnen herstellen.
    De brief heb ik toch maar alsnog ingestuurd :).
    Groot compliment voor de oplossing. Eigenlijk had ik niets anders verwacht!

ps. het verkeerde pakket staat nu 'uit', maar ik vertrouw erop dat dit alsnog hersteld gaat worden ;)

T-Mobile
    Beste klant,

Helaas kunnen wij u via deze weg niet helpen met klachten die gerelateerd zijn aan T-Mobile Thuis. Gelieve deze te richten aan klantenservice@t-mobilethuis.nl
    Alvast bedankt!

Klantenservice T-Mobile

B.E. Buursen

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?