Klacht T-Mobile Mobiel: dit is een kwalijke zaak van t-mobiel geen goede service verlenen en maar geld vangen dat gaat niet

C. Gorissen

IK heb t-mobiel op gezegt eind september 2019 met over stappen naar een betere provider. de reden is dat t-mobiel slechte kwaliteit levert ivm tv waar je gewoon niets aan heb allemaal storen plus allemaal blokjes op tv ipv gewoon gezichten kunnen kijken en kunnen luisteren.heb zo wat jaren gezeten met de tv waar je niks aan heb. na rekening nog over gemaakt vorige maand van september van 21 euro. aparatuur allemaal op gestuurt. en nu eisen ze 199 euro van mij. wat ik niet gaat betalen weet ook niet waar die rekening vandaan komt. omdat alles netjes is betaalt. ook bij overdragen van de t-mobiel naar de andere provider is der niet over gesproken over nog een na betaling niet per brief helemaal niets. dus betalen doe ik zeker nooit.

dat dit niet klopt en goed na moeten kijken wat ze sturen aan clienten en op geld hoeven ze niet rekenening ivm heel slechte service.

C. Gorissen
    wacht nog op een reactie
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?