Opgelost door T-Mobile Mobiel: duosimkaart probleem bij aanvragen.

Renzo

aangezien ik er met de klantenservice niet uitkom doe ik het maar via deze weg.
Ik ben al ruim een week bezig een duosim aan te vragen. als ik op de website kijk dan word er aangeraden deze te bestellen via je persoonlijke pagina van tmobile. na lang zoeken heb ik mijn persoonlijke pagina erbij gehaald, duosim gezocht. zeer onduidelijk over hoe en waar nu eigenlijk op je persoonlijke pagina aan te vragen.
dus bel ik de Klanten"service" nadruk op service, zaterdag later op de dag volgens de medewerker storing, maar ik zou dinsdag zijn terug gebeld, NIET DUS! ikzelf nog maar eens bellen, verbinding verbroken, weer terug gebeld, toen kreeg ik iemand aan de telefoon die geen zin had om te werken, en mij niet wou aanhoren, en vervolgens maar de telefoon opgooide, wat is dit voor een infantiele instantie!?!?! is het nou zo moeilijk om als ik bel de service te verlenen naar waar ik vraag/opzoek ben.... schandalig!!!!! ik vraag om een fatsoenlijke oplossing!!!!

ik ben nog steeds geïnteresseerd in die duokaart maar nogal geschrokken van de bedrijfsvoering op de "klantenservice"
Onvriendelijk onbekwaam ongeïnteresseerd scholieren personeel lijkt t wel..
de website aanpassen want er staat, (na inloggen) dat..( Duo)-simkaart 5,08 kost! als je doorklikt naar de prijslijst, word je doorgeleid naar de besteloptie van... EEN NORMALE SIMKAART!! ik heb daarvan schermafbeeldingen als bewijs! ik wil deze duosimkaart maar dan voor een eerlijke prijs!!

T-Mobile

Geachte heer Schuman,
    T-Mobile Klantenservice
    Renzo
    Klacht afgehandeld! Nu wachten op mn duosim bestelling

Renzo

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?