Klacht T-Mobile Mobiel: Dwaling telefoonabonnement

Houda

Ik was op 21 november 2014 langs de T-Mobile shop aan de Bakkerstraat 16 te Utrecht geweest om informatie op te vragen over Iphone 6 en het abonnement dat daarbij hoorde. Toen mij verteld werd dat ik een toestelprijs van € 99,99 moest betalen had ik aangegeven het bedrag op dat moment niet bij me te hebben. De winkelier, genaamd Niek, vertelde mij dat hij voor mij een abonnement zou afsluiten waarbij ik geen toestelprijs voor hoefde te betalen, dan kon ik de Iphone op dat moment meenemen en kon ik na het weekend terug komen om de € 99,99 te betalen waarna hij het abonnement zou wijzigen naar mijn wensen. Dit heb ik in alle vertrouwen gedaan en ik ben daarna de maandag 24 november 2014 terug gekomen om de € 99,99 te betalen. De winkelier gaf aan dat hij er een notitie van zou maken en dat hij mij later op de dag het nieuwe abonnement zou mailen. Dit heeft hij nooit gemaild en met de tijd ben ik het vergeten. Abonnement heeft hij nooit gewijzigd en de 99,99eu is verdwenen

Ik vind dit een zeer kwalijke zaak en ik vind het ook erg kwalijk dat er op zo’n manier met mij omgegaan wordt. Ik heb in alle vertrouwen een abonnement afgesloten in de winkel en dan moet ik er op zo’n manier achter komen dat het allemaal fout is gegaan en dat er in de winkel niks aan wordt gedaan, maar dat ik als het ware zo snel mogelijk de winkel uitgegooid word in de hoop dat ik mij er maar bij neer leg. Hier ben ik erg boos en ontevreden over en ik wil hierbij dan ook gelijk een klacht indienen. Ik vraag u middels deze brief (en ook middels alle telefoongesprekken en de gesprekken in de winkel) dit a.u.b. zo snel mogelijk op te lossen. Sterker nog, ik wil per direct van dit abonnement af!!!

T-Mobile
    Beste meneer El Alaoui,Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Beste meneer El Alaoui,
    Na uw klacht te hebben voorgelegd aan de betreffende shop medewerkers heb ik begrepen dat zij inmiddels contact met u hebben opgenomen. Ik hoop dat u tijdens dat gesprek voldoende duidelijke informatie heeft ontvangen en uw klacht hiermee opgelost is.
    Onze excuses voor het ongemak wat u hebt ondervonden.
    Houda
    Ik heb inderdaad een telefoongesprek gehad met desbetreffende medewerker. De medewerker heeft aangegeven dit opgelost te hebben en zodra mijn abonnement in zou gaan (vandaag dus) dat ik dan kon zien dat hij het veranderd zou hebben naar mijn gewenste abonnement waar ik ook netjes het toestelprijs voor heb betaald. Echter, blijkt ook dit WEER niet zo te zijn (wat geen verrassing meer is) en zie ik op mijn t mobile pagina dat ik gebruik maak van het eerste Abonnement en 62eu voor moet betalen.
    Beste meneer El Alaoui,
    Volgens onze gegevens is uw abonnement op 21 maart jl. aangepast. Ik hoop dat nu alles naar wens is?
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?