Klacht T-Mobile Mobiel: een Fabrieksfout bij de iPhone 7 wordt buiten de garantietermijn niet meer opgelost door t mobile

Iphone7#fabrieksfout#niet erkend door Tmobile#wel door Apple

Mijn iPhone 7 gekocht in maart 2017 heeft het bekende fabrieksprobleem, door de geniusbar omschreven als niet door onze schuld ontstaan, waardoor deze telefoon niet meer bruikbaar is. De microfoons doen het niet meer.
Redelijkerwijs, door Apple bekend zou deze gsm kosteloos vervangen moeten worden door T mobile. Deze weigert echter en geeft aan dat het probleem buiten de garantietermijn van 2 jaar valt.

Aangezien het probleem niet gerepareerd kan worden volgens de geniusbar dient deze telefoon door tmobile kosteloos vervangen te worden.

Iphone7#fabrieksfout#niet erkend door Tmobile#wel door Apple
    Ik zou graag een reactie ontvangen van T mobile, als trouwe klant zijnde.
    Ik overweeg anders om vanwege deze slechte service/communicatie over te stappen naar tele 2.
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    Iphone7#fabrieksfout#niet erkend door Tmobile#wel door Apple
    Helaas tot op heden nog niets vernomen van T mobile.
    Mijn zoon kan nog steeds niet bellen en verliest zo zijn contacten met zijn vriendjes.
    Ik ga mijn abonnement bij T mobile opzeggen.
    Iphone7#fabrieksfout#niet erkend door Tmobile#wel door Apple
    Inmiddels is TMobile ermee bezig. Ik ben benieuwd wat eruit komt...
    T-Mobile Mobiel
    Beste meneer/mevrouw,
    Ik heb uw verzoek voorgelegd aan onze handset specialist. Ik ben in afwachting van hun antwoord.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    Iphone7#fabrieksfout#niet erkend door Tmobile#wel door Apple
    Ik ben benieuwd wanneer ik eindelijk een antwoord krijg waar ik wat mee kan. Het duurt nu al weken!
    Iphone7#fabrieksfout#niet erkend door Tmobile#wel door Apple
    Inmiddels al dik 4 weken verder en inmiddels al bij het zoveelste “loket” van t mobile gekomen... de handheldspecialist. Waarschijnlijk volgen hierna nog minstens 10 loketten. Ik raad iedereen af om met tmobile in zee te gaan; ze frustreren onnodig de boel. Gisteren op 25 februari een factuur ontvangen met dagtekening 21 februari; doet de post er dan 4 dagen over?! De betalingstermijn is uiteraard niet 18, maar 14 dagen na dagtekening...pfffff, ook frustrerend!
    Iphone7#fabrieksfout#niet erkend door Tmobile#wel door Apple
    Op dit moment wordt er gekeken naar de garantietermijn. Apple garandeert dat de iPhone 7 minstens 3 jaan mee gaat. De iPhone valt binnen deze termijn, echter zegt t mobile dat zij een 2 jaar durende garantie bieden. Hier zit de discrepantie. T mobile blijft hoe dan ook verantwoordelijk voor het mobieltje als verkoper zijnde. Hoe t mobile dit met Apple regelt is aan hun, maar t mobile heeft met de consument een contract. De consument niet met Apple.
    Ik hoop op spoedige uitkomst hiervan.
    Iphone7#fabrieksfout#niet erkend door Tmobile#wel door Apple
    Ik hoop op spoedige uitkomst hiervan.
    Ik wacht nog steeds opdr verdere afwikkeling
    Ik wacht nog steeds opdr verdere afwikkeling
    Iphone7#fabrieksfout#niet erkend door Tmobile#wel door Apple
    Helaas t mobile verwijst naar garantietermijn van 2 jaar.
    Apple geeft aan dat als het toestel bij hun was aangeschaft zij wel wat hadden kunnen betekenen.
    Momenteel is er ook een rechtszaak gaande tegen Apple om dit bekende probleem.
    Een ding is duidelijk; koop niet je iPhone bij tmobile, want ze laten je na 2 jaar in de 💩zakken. Geen service; slecht bedrijf. Frauduleus.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?