Opgelost door T-Mobile Mobiel: Een rekening van 347 euro

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 388825
Gebruiker
DirkjeO
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik bel al jaren op dezelfde manier naar Amerika, via facetime waardoor het over internet gaat en me niks extra’s kost. Ook heb ik de USA bundel gehad terwijl ik in Amerika was. Ik ben alweer een jaar in Nederland en bel wekelijks naar Amerika. Nu heb ik deze maand inneens een rekening van 347 euro voor bel minuten buiten de bundel. In eerste instantie erg raar dat dit gebeurd en daarnaast erg teleurstellend dat je niet gewaarschuwd wordt als je honderden euro’s over je bundel heen gaat (terwijl dit nog nooit eerder gebeurd is).

Daarnaast is het process van een klacht indienen ook klachtwaardig. Ik heb in eerste instantie de klantenservice gebeld en hier konden ze helemaal niks voor me betekenen. Kortom, pech voor mij! Om vervolgens een plek te vinden om een klacht in te dienen is ook niet erg makkelijk.

Ik zou deze week mijn abonnement gaan vernieuwen met T-mobile maar ga hier toch nog maar een keer over nadenken. Ik ben altijd heel tevreden geweest maar dit vind ik heel erg tegenvallen.

De oplossing

Ik zou graag willen weten hoe dit kon gebeuren en waarom deze kosten nu bij mij liggen

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    DirkjeO
    Datum
    Bedankt voor het gehoor naar mijn klacht. Heel fijn!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DirkjeO
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen