Klacht T-Mobile Mobiel: Eenzijdige omzetting van belcontract

Klachtnummer
# 140823
Gebruiker
Eduard van Dipten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb sinds ± 10 jaar heb ik een Flex 15 SIM only '09 abonnement. Nu heb ik van T Mobile bericht ontvangen dat mijn contract wordt gewijzigd.
Na omzetting ben ik mijn beltegoed van bijna €150,00 kwijt. Het bel tegoed kan je nog in de eerste maand van het nieuwe contract opmaken maar dat lukt mij niet. Wij gebruikte het te goed als we op vakantie waren in het buitenland. Als ikzelf het abonnement wijzig ben ik mijn tegoed kwijt. Als T-Mobile het abonnement opzegt houden ze mijn geld. Mag dat. Aanbieden van een ander abonnement met geheel andere voorwaarden is niet het voortzetten van het huidige abonnement. Is er een groep die hier werk van wil maken? T-Mobil zou zo € 25 miljoen wegwerken. Daar moet toch iemand werk van willen maken?

De oplossing

Terug storting bel tegoed of het te goed over een langere termijn verdelen.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer van Dipten,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen