Klacht T-Mobile Mobiel: Eenzijdige wijziging Flex20 abonnement

Maria

Ik ben in het bezit van een Flex20 abonnement wat nu door T mobile omgezet gaat worden naar een Stel samen-Stel bij abonnement. Dit betekent dat ik mijn opgebouwde beltegoed van 90 euro gewoon kwijt ben. Ik gebruikte deze tegoeden altijd om te bellen buiten de EU. Ik vind het belachelijk dat ze dit ten eerste een maand van te voren pas laten weten en ten tweede dat er geen enkele coulance naar de trouwe klanten toe is. De reden schijnt te zijn dat ze die oude systemen niet kunnen onderhouden, iets waar ik mijn vraagtekens bij zet.

Behoud van oude abonnement of in ieder geval compensatie in wat voor vorm dan ook voor het tegoed wat ik nog heb staan.

T-Mobile
    Geachte mevrouw Habermehl,
    Uit onze gegevens blijkt dat u onlangs contact heeft gehad met onze klachtenafdeling, over de omzetting van uw abonnement. T-Mobile beschouwt uw klacht dan ook als afgehandeld. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice

Maria
    Heel vriendelijk te woord gestaan maar er is geen oplossing mogelijk.

Maria

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?