Klacht T-Mobile Mobiel: Eenzijdige wijziging Flex20 abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136690
Gebruiker
Maria
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben in het bezit van een Flex20 abonnement wat nu door T mobile omgezet gaat worden naar een Stel samen-Stel bij abonnement. Dit betekent dat ik mijn opgebouwde beltegoed van 90 euro gewoon kwijt ben. Ik gebruikte deze tegoeden altijd om te bellen buiten de EU. Ik vind het belachelijk dat ze dit ten eerste een maand van te voren pas laten weten en ten tweede dat er geen enkele coulance naar de trouwe klanten toe is. De reden schijnt te zijn dat ze die oude systemen niet kunnen onderhouden, iets waar ik mijn vraagtekens bij zet.

De oplossing

Behoud van oude abonnement of in ieder geval compensatie in wat voor vorm dan ook voor het tegoed wat ik nog heb staan.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Habermehl,
    Uit onze gegevens blijkt dat u onlangs contact heeft gehad met onze klachtenafdeling, over de omzetting van uw abonnement. T-Mobile beschouwt uw klacht dan ook als afgehandeld. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

  2. Auteur
    Maria
    Datum
    Heel vriendelijk te woord gestaan maar er is geen oplossing mogelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen