Opgelost door T-Mobile Mobiel: Emigratie

Jolien

In januari 2015 heb ik gehoord dat ik per april 2015 via VSO twee jaar als curriculumadviseur aan de slag kan gaan in Kathmandu, Nepal. Ik heb echter eind mei 2014 een abonnement bij T-Mobile afgesloten voor twee jaar. Dit omdat het me goed beviel bij T-Mobile en ik er vanuit ging dat ik gewoon in Nederland zou blijven.

In Nepal kan ik geen gebruik maken van mijn belminuten en internetbundel. Bovendien ga ik in Nepal werken voor een lokaal salaris, ongeveer 9 euro per dag, daarvan kan ik het abonnement niet betalen. Ik heb contact opgenomen met T-Mobile met het verzoek om mijn abonnement eerder te kunnen beëindigen. Via de klantenservice kon dat in elk geval niet, daar werd ik geadviseerd dit verzoek per e-mail in te dienen. Dat heb ik gedaan, maar als reactie kreeg ik een meneer aan de telefoon die mij op erg onvriendelijke wijze vertelde dat het mijn probleem was en dat zij er niets mee te maken hebben.

Ik heb als oplossing voorgesteld het abonnement met terugwerkende kracht om te zetten in een éénjarig contract en dat ik dan de te veel ontvangen korting terugbetaal. Dit leek mij een redelijke oplossing en het is jammer dat hier helemaal niet op in is gegaan en ik op zo’n onvriendelijke manier ben behandeld. Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen, zodat het voor mij geen onredelijk bezwarende kostenpost wordt en T-Mobile ook geen schade lijdt.

T-Mobile
    Geachte mevrouw van Uden,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    Jolien
    T-Mobile heeft mij een goede oplossing aangeboden.

Jolien

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?