Klacht T-Mobile Mobiel: Enorm beltegoed verdwijnt na eenzijdig omzetten Flex-contract

B. Martens

Aanleiding: brief T-Mobile d.d. 2-11-'15 over omzetten Flex 20'07 abonnement naar Stel samen & Stel Bij, m.a.g. verdwijnen beltegoed.

Gevolgen:
- ik raak meer dan 1500 Euro beltegoed kwijt!
- ik krijg niet een eerlijke kans om ook maar een deel van mijn beltegoed op te maken (omzetten gebeurt na een maand na berichtgeving).
- ik krijg een abonnement aangeboden waar ik niets aan heb (onbeperkt bellen en sms'en in Nederland).

Wat ik heb gedaan:
- naar de T-Mobile winkel gegaan om dit te bespreken, maar de medewerker wilde (kon) er niet op in gaan.
- Naar de servicedesk gebeld: de medewerkster bleef netjes, verwees naar de uitzending van Kassa, en zei letterlijk "met de handen op de rug gebonden te zijn".
- deze klacht hier plaatsen.

Wat ik nog ga doen:
- formele klacht per brief naar T-mobile
- aankaarten bij de geschillencommissie
- DAS rechtsbijstand inschakelen.

Ik wil een eerlijke kans krijgen het opgespaarde beltegoed "te innen" danwel op te maken aan een product wat ik ZELF kies, of een echt redelijke compensatie voor datgene waar ik jarenlang voor gespaard heb.
Ik denk bijv. aan:
- uitkeren van het beltegoed!
- behouden van beltegoed bij een ander, voor mij meer passend, abonnement
- ruime korting bij aanschaf nieuwe smartphones
- misschien zijn er andere reële oplossingen voor mijn probleem?

Ik maak bij deze in ieder geval FORMEEL bezwaar tegen omzetten van mijn abonnement Flex 20'07 abonnement naar Stel samen & Stel Bij per 8 december '15

T-Mobile
    Geachte mevrouw Martens,

Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niets anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    B. Martens
    Dit is geen acceptabel voorstel en zoals ik eerder schreef laat ik het er NIET bij zitten! Dus ik sluit de klacht dan ook NIET!
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Martens,

T-Mobile Klantenservice
    B. Martens
    ik krijg hier via dit forum 2x dezelfde reactie alsook telefonisch via de Helpdesk die me uitnodigde om terug te bellen nav mijn schriftelijke klacht.
    Wat niet goed is, is dat ik niets op papier terug krijg op mijn schriftelijke klacht (dit was vanuit T-mobile de eis!) om op terug te vallen; alles wordt telefonisch besproken. Ik neem dat mee in de juridische procedure die ik ga opstarten.
    Over de inhoud van het nieuwe contract zou ik een mail moeten hebben gehad: is niet het geval!

B. Martens

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?