Klacht T-Mobile Mobiel: Er wordt door T-Mobile nog steeds geld afgeschreven na opzegging abonnement in november 2017.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 315471
Gebruiker
VISZER
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na telefonische stopzetting abonnement mobiel in november 2017 gaat maandelijkse betaling via automatische incasso door T-Mobile gewoon door. Vandaag opnieuw met T-Mobile gebeld en nu van T-Mobile een mail ontvangen waarin de opzegging wordt bevestigd.

De oplossing

Graag ontvang ik mijn geld terug van over de maanden december 2017 t/m 10 juli 2018.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    VISZER
    Datum
    Morgen rijd ik naar Phonehouse en vraag daar om opheldering. Het is van de gekke dat er deze maand opnieuw geld van mijn rekening door T-mobile is afgeschreven. Dit terwijl beloofd was dat het per direct (einde maand) zou worden stopgezet. Wie is er nu op zijn woord te geloven?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
VISZER
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opnieuw krijg ik een aanmaning van T-Mobile d.d. 1-10-2018 m.b.t. "Betalingsachterstand". Hier wordt je zo niet goed van...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?