Klacht T-Mobile Mobiel: erg slechte service

Klachtnummer
# 426025
Gebruiker
paleis33
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na aansluiting thuis werkt niets meer en wordt de schuld bij een ander neergelegd.
nu weekend geen internet en tv.
Na bellen moet je maar even een paar werkdagen wachten

De oplossing

zo snel mogelijk internet en dan zo snel mogelijk weer van het contract af.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Van Lagen,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw van Lagen,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?