Klacht T-Mobile Mobiel: Factuur klopt niet met de teller op telefoon

# 19833
Jacquelien v Oers - v Soest

Bij deze wil ik laten weten dat mijn factuur, voor de 3de keer in 4 maanden niet klopt.
Ik heb 300 belminuten en 100 sms (sim only) en de teller op mijn telefoon gaf voor deze maand 5:41:10 aan , en stel dat ik 150 sms verbruikt heb...hoe kan mijn factuur dan €79 bedragen??? Ik zou dan dus 41 minuten en 50 smsjes over mijn bundel zitten. Stel dan nog eens ruim geschat dat ik 100 smsjes over mijn bundel zou zitten, dan kan de factuur nog steeds niet op zo'n hoog bedrag uitkomen!!! De laatste 4 maanden komt het telkens voor dat het niet klopt met mijn teller, graag wil ik dan ook een antwoord hoe het kan dat ik zoveel moet betalen, want dit klopt gewoon niet. Zit er dan ook hard over na te denken om mijn contract na zo'n 10 jaar te beïndigen, en over te stappen naar een provider die wel eerlijk omgaat met de belminuten enz.

Mvg,

v Oers - v Soest

Graag wil ik een goede berekening, en gecompenseerd worden met het teveel betaalde. Ik weet dat belminuten afgerond worden, dus dat het meer minuten zijn dan mijn telefoonteller aangeeft "5:41:10 en stel dat ik ipv 100 zo'n 150 tot 200 sms verstuurd heb, dan kan het nog steeds niet zo zijn, dat ik meer dan €60,00 over mijn bundel zit.

T-Mobile
    Beste klant,
    Wij kunnen ons voorstellen dat het vervelend is wanneer u het idee heeft dat uw factuur niet klopt. Uit onderzoek blijkt echter dat deze wel correct zijn. Er wordt steeds meer van uw aansluiting gebruik gemaakt.
    U hebt totaal 1 uur, 48 minuten en 7 seconden buiten uw bundel verbeld. Daarnaast hebt u 58 extra sms berichten verstuurd.
    Via mijn T-Mobile kunt u een gespecificeerd exemplaar van deze rekening van 21/01/2013 inzien en precies bekijken waarvoor er extra kosten in rekening zijn gebracht.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    T-Mobile klantenservice
    Jacquelien v Oers - v Soest
    Bedankt voor u reactie. Dan nog kan het niet kloppen. Met de teller op mijn mobiel, is er een verschil van 107 minuten, dit kunnen geen afgeronde belminuten zijn. Wegens overlijden v moeder 15 dec, heb ik vaak wat langere gesprekken gevoerd, dus heb niet eens zoveel contacten gebeld die periode, omdat ik al snel aan mijn minuten zat. Maar ik krijg toch geen gelijk, jullie maken toch geen fouten. Vandaar dat ik dan ook (na 10 jaar) uit ga kijken naar een andere prov. Conrt loopt tot 13feb
    Jacquelien v Oers - v Soest
    Ik die eerste week, nadat ik mn nieuw beltegoed had, dus wél veel moeten bellen. Toen ik na die eerste week al bijna aan de minuten v bundel zat, heb ik de laatste 2½ week niet meer gebeld. Als er in die periode wel activiteiten waren, dan zal er wel iemand anders op mijn netwerk zitten (gekraakt of zo???)
    En zover ik laatst zag zijn minuten en sms buiten bundel 0,15 pm/sms , en 148 min en 58 sms buiten bundel kan dan ook niet door de jullie berekende (meer dan) €65,00 kosten.
    T-Mobile
    Beste klant,
    Het klopt dat u de eerste periode veel gesprekken heeft gevoerd, en daarna nauwelijks meer. Wij willen u nogmaals adviseren een gespecificeerd exemplaar van de factuur te bekijken via www.t-mobile.nl zodat u zelf kunt zien waarvoor de betreffende kosten in rekening zijn gebracht. Overigens is het tarief voor sms berichten en belminuten buiten de bundel € 0,25 excl.btw. per eenheid. De tarievenlijst kunt u eveneens terugvinden op onze site.
    T-Mobile klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?