Opgelost door T-Mobile Mobiel: Factuur

MB

Ik heb een klacht over mijn factuur van 2 oktober tot 2 november. Ik heb voor de maand oktober te weinig belminuten gekregen. Ik heb een relax 330 minuten/smsjes. In de maand oktober heb ik maar 70 bel/smsminuten ontvangen, de rest is allemaal onterecht buiten de bundel verzonden.

Tevens doe ik mijn klacht dat ik niet gewaatschuwd wordt voor mijn datalimiet, ik wil graag voor de betaling van de internet data een betalingsregeling.

Ik wil dat ik een compensatie krijg voor de minuten die onterecht buiten de bundel zijn berekend.

Tevens zou ik graag een betalingsregeling treffen voor de overschrijdde datalimiet en ik verzoek om coulance tot verlaging van de kosten.

T-Mobile
    Beste mevrouw Hamdaoui, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste mevrouw Hamdaoui, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

MB

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?