Opgelost door T-Mobile Mobiel: Factuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 15125
Gebruiker
MB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over mijn factuur van 2 oktober tot 2 november. Ik heb voor de maand oktober te weinig belminuten gekregen. Ik heb een relax 330 minuten/smsjes. In de maand oktober heb ik maar 70 bel/smsminuten ontvangen, de rest is allemaal onterecht buiten de bundel verzonden.

Tevens doe ik mijn klacht dat ik niet gewaatschuwd wordt voor mijn datalimiet, ik wil graag voor de betaling van de internet data een betalingsregeling.

De oplossing

Ik wil dat ik een compensatie krijg voor de minuten die onterecht buiten de bundel zijn berekend.

Tevens zou ik graag een betalingsregeling treffen voor de overschrijdde datalimiet en ik verzoek om coulance tot verlaging van de kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Hamdaoui, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Hamdaoui, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen