Klacht T-Mobile Mobiel: financieel nu echt oplossen

Karidi

Beste Sjoerd, opnieuw is er 15 en 50 euro onverklaarbaar van mjin rekening gehaald. de 15 was kwijtgescholden en de 50 moet 35 zijn. Ik wordt er een beetje geïrriteerd van dat ik van jou maandelijks hoor dat het nu goed is, maar dat het al maanden te veel van mijn rekening wordt gehaald, aanmaningen, extra kosten. Wanneer houdt dit op? Overstappen naar andere provider? Ik ben namelijk totaal niet tevreden over mijn internet. Ik zou overigens kosten over meerdere maanden vanaf november 2019 internet terug krijgen. Wanneer krijg ik dat geld retour?

graag gebeld worden door Sjoerd op vrijdag, geen mail, dat lost niets op.

Beste mevrouw Schuringa,

Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Klantenservice T-Mobile
    Karidi
    ik heb weer gevraagd gebeld te worden door sjoerd, maar niks gehoord. Heb onjuiste rekeningen weer terug gehaald wordt er simpel van.
    Karidi
    ik hoop dat vrijdag sjoerd belt!
    beste mevrouw Schuringa,
    mijn excuses voor de vertraging vanwege ziekte aan mijn kant.
    ik bel u vrijdagochtend terug om uw klacht verder te bespreken.

met vriendelijke groet,
    Sjoerd
    T-Mobile klantenservice
    Beste mevrouw Schuringa,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?