Opgelost door T-Mobile Mobiel: fout in software van telefoon gevolg zeer veel data gebruik

lanslots

Ik heb een abonnement met een telefoon van t-mobile, in een nacht is er een fout opgetreden in de software van de telefoon. hierdoor is op de achtergrond , dus zonder een handeling te verrichten data via mijn simkaart verstuurd.
Gevolg 3,3 GB aan data. Ik heb dit laten zien in de t-mobile shop er werd erkend dat dit inderdaad wel vreemd is en geconstateerd dat het niet om een of andere app ging maar echt het besturingssysteem. Ik heb verzocht het direct te onderzoeken voor de factuur kwam, hier is niets mee gedaan. Direct toen ik de factuur heb ontvangen (€319,-) heb ik een klacht ingediend bij t-mobile. eerste reactie is je eigen probleem. Het hele verhaal vervolgens nog 4 keer uitgelegd. Neem maar contact op met sony was de reactie. Duidelijk uitgelegd dat zij verantwoordelijk waren aangezien ook op de software garantie zit, heb een voorstel ontvangen de factuur te verlagen tot €100,- maar dit is voor mij niet akkoord.

Volledige compensatie van de in rekening gebrachte kosten.
Het is al erg genoeg dat het toestel binnen de garantie niet juist blijft functioneren.
Om er vervolgens dan ook nog geld aan te verdienen absurd.

T-Mobile
    Geachte heer Lanslots,
    T-Mobile heeft uw klacht in behandeling genomen en zal een onderzoek starten naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte heer Lanslosts,
    Naar aanleiding van uw klacht heeft een medewerker van onze afdeling Handset specialisten contact met u gehad.
    Wij vragen u vriendelijk indien de klacht naar tevredenheid is opgelost deze hier af te sluiten. U kunt dit doen door op afhandelvoorstel te klikken.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile Klantenservice
    lanslots
    mijn klacht is naar behoren afgehandeld

lanslots

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?