Opgelost door T-Mobile Mobiel: fout in software van telefoon gevolg zeer veel data gebruik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33430
Gebruiker
lanslots
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een abonnement met een telefoon van t-mobile, in een nacht is er een fout opgetreden in de software van de telefoon. hierdoor is op de achtergrond , dus zonder een handeling te verrichten data via mijn simkaart verstuurd.
Gevolg 3,3 GB aan data. Ik heb dit laten zien in de t-mobile shop er werd erkend dat dit inderdaad wel vreemd is en geconstateerd dat het niet om een of andere app ging maar echt het besturingssysteem. Ik heb verzocht het direct te onderzoeken voor de factuur kwam, hier is niets mee gedaan. Direct toen ik de factuur heb ontvangen (€319,-) heb ik een klacht ingediend bij t-mobile. eerste reactie is je eigen probleem. Het hele verhaal vervolgens nog 4 keer uitgelegd. Neem maar contact op met sony was de reactie. Duidelijk uitgelegd dat zij verantwoordelijk waren aangezien ook op de software garantie zit, heb een voorstel ontvangen de factuur te verlagen tot €100,- maar dit is voor mij niet akkoord.

De oplossing

Volledige compensatie van de in rekening gebrachte kosten.
Het is al erg genoeg dat het toestel binnen de garantie niet juist blijft functioneren.
Om er vervolgens dan ook nog geld aan te verdienen absurd.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Lanslots,
    T-Mobile heeft uw klacht in behandeling genomen en zal een onderzoek starten naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Lanslosts,
    Naar aanleiding van uw klacht heeft een medewerker van onze afdeling Handset specialisten contact met u gehad.
    Wij vragen u vriendelijk indien de klacht naar tevredenheid is opgelost deze hier af te sluiten. U kunt dit doen door op afhandelvoorstel te klikken.
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    lanslots
    Datum
    mijn klacht is naar behoren afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lanslots
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen