Opgelost door T-Mobile Mobiel: Fout van een medewerker die mij een abonnement heeft verkocht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 425517
Gebruiker
mvaningen
Datum
12 reacties

Details

De klacht

Heb de eerste week van januari een abonnement verlegt met een andere telefoon. Het waren de go go go dagen. Moie aktie: je krijgt 2gb erbij. Mijn abonnement zou, na bijbetaling, uutkomen op 24,50. Wat blijt nu, ik betaal 27,00 ZONDER de 2 xtra gb. Naar de winkel gegaan. Kreeg als antwoird dat hetniet kon amdat de vorige eigenaar van ons huus er nog op stond. Nummer achterhaald van die bewoner, gebeld en de tmobile medewerker heeftzijn huudige adres erin gezet. Mooi opgelist dus. Nou, moiu NIET. Nu kon hetniet omdat er maar 1 abonnement o het adres staat. Bizar. Kon niet opgelost woeden. Zou worden gebeld hierover. Inmiddels 5 dagen verder, geen bericht. Het kan dat een medewerker een foutmaakt, maar los is het op . Hij heeft mij dat abonnement verkocht. De go go go deal was de reden van aankoop van dit abonnement. Zat al bij tmobile dus alle gegevens waren bekend. Graag zie ik dat het opgelost wordt.

De oplossing

Mijn abonnement aanpassen naar de 5 plus 2 gratis en voor 24,50 zoals aan mij verkocht.

12 reacties

  1. Auteur
    mvaningen
    Datum
    Wacht ruim 1 week, geen reactie. Niet van T Mobile Meppel of via online. Jammer dat ze zo met klanten om gaan
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Van Ingen,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Van Ingen,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Van Ingen,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    mvaningen
    Datum
    Ik heb het even opgezocht. Dit lijkt het er meest op. Alleen is het hier niet 24,50 maar 27,00 totaal.
  6. Auteur
    mvaningen
    Datum
    Ik heb het even opgezocht. Dit lijkt het er meest op. Alleen is het hier niet 24,50 maar 27,00 totaal.
  7. Auteur
    mvaningen
    Datum
    Ik heb het even opgezocht. Dit lijkt het er meest op. Alleen is het hier niet 24,50 maar 27,00 totaal.
  8. Auteur
    mvaningen
    Datum
    Ik heb het even opgezocht. Dit lijkt het er meest op. Alleen is het hier niet 24,50 maar 27,00 totaal.
  9. Auteur
    mvaningen
    Datum
    Hier nog de bevestiging van mijn betaling.
    9,50 toesten en 17,50 abonnement voor 27,00 totaal met 5 gb.
    Ik had gekocht:
    9,50 toestel en 5 plus 2 xtra gb (go go go) voor SAMEN 24,50.
    Krijg nu een voorstel van 10 gb voor 24,50 EXCL. mijn toestel. Zit ik nog veel te hoog maandelijks. Ik wil niet meer betalen dan die 24,50 SAMEN voor toestel MET abonnement.
  10. Auteur
    mvaningen
    Datum
    Bij deze
  11. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Van Ingen,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken. Nogmaals excuses voor de verwarring. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  12. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Van Ingen,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mvaningen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afspraak is: 10 gb en onbeperkt bellen en sms'en voor 23,99 pm. Alleen is mijn tmobile account nog niet bijgewerkt. Daarom gevraagd om de afspraak aan mij te mailen. Die heb ik binnen. Nu wachten op de aanpassingen in mijn account.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?