Opgelost door T-Mobile Mobiel: Foutieve voorlichting afsluiten stel samen stel bij abonnement T-Mobile

jeroentjeb

Op 3 februari 2016 heb ik bij het filiaal van de T-Mobile in Almere een abonnement afgesloten. De T-Mobile medewerker heeft mij toen verteld dat het voor mij mogelijk was een “stel samen stel bij” abonnement te nemen en hierbij de bundel “Europees internet” te activeren. De medewerker vertelde mij dat ik deze bundel stop kon zetten wanneer ik in Nederland was, en weer aan kon zetten wanneer ik naar het buitenland zou gaan. Vanwege deze optie besloot ik bij mijn oude provider weg te gaan en een abonnement af te sluiten bij de T-Mobile (vanwege werk zit ik veel in het buitenland). Ondanks wat de medewerker verteld had bij de verkoop van het abonnement, bleek het niet mogelijk te zijn de Europees internet bundel uit te zetten. Na een bezoek aan de winkel en gebeld te hebben met het hoofdkantoor, bleek het nog steeds niet mogelijk het Europees internet stop te zetten. T-Mobile bood als oplossing iets anders uit te zoeken van hetzelfde bedrag per maand maar daar kan ik niks mee.

Het stopzetten van de Europees internet bundel en de bijbehorende maandelijkse kosten niet langer in rekening te brengen.

T-Mobile
    Beste meneer Blom,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste meneer Blom,

Vandaag heb ik uw klacht telefonisch besproken en heb u een oplossing kunnen bieden. Ik wil u nu vriendelijk vragen om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten.

Klantenservice T-Mobile

jeroentjeb
    Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice van t-mobile is alles opgelost, de bundel kon helaas niet geannuleerd worden maar er wordt wel een korting van 100% toegepast op het factuurbedrag van deze bundel voor de resterende looptijd van het contract. Bedankt!