Klacht T-Mobile Mobiel: FTMSC betaling automatisch 1x per week

Klachtnummer
# 56851
Gebruiker
mstenvers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op mijn factuur staat 4x Euro 4,13 FTMSC mobiele betaling. Per week 1 keer op dezelfde dag en nagenoeg hetzelfde tijdstip 19:35. Het lijkt alsof er automatisch geld afgeschreven wordt via mijn T-mobile factuur????

Diensten mobiel internet****
02.03.14 19:30 FTMSC Mobiele betaling 4,13
09.03.14 19:35 FTMSC Mobiele betaling 4,13
16.03.14 19:35 FTMSC Mobiele betaling 4,13
23.03.14 19:35 FTMSC Mobiele betaling 4,13

Ik heb geen flauw idee wat dit is en ik weet zeker dat ik dit niet wil betalen.

De oplossing

Ik wil graag deze 16,52 euro teruggestort krijgen en mocht blijken dat bij andere facturen nog meer geld op deze manier is afgeschreven ook dat geld teruggestort krijgen. Verder wil ik dat t-mobile deze automatische betaling stopt. Ook wil ik deze manier van betalen zonder toestemming blokkeren in mijn abonnement.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Stenvers,Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud van vandaag hebben wij u de onderzoekformulieren per post toegestuurd. zodra wij deze van u retour hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen