Klacht T-Mobile : FTMSC betaling

Klachtnummer
# 53803
Gebruiker
Miro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er wordt door T-Mobile maandelijks € 5,- extra van mijn telefoonrekening afgeschreven, hiervoor heb ik nooit toestemming gegeven.
T-Mobile laat een externe partij ongevraagd gewoon geld incasseren via hun abonnement
Wanneer ik mijn telefoon wens te gebruiken voor telefonische betalingen wil ik hier vooraf altijd een melding van ontvangen!! Verder zal en wil ik nooit een abonnement activeren via mijn telefoon.
Deze betaling stopzetten via T-Mobile gaat niet!!
Zie onderstaande :Diensten mobiel internet****
30.01.14 07:25 FTMSC Mobiele betaling 4,13
06.02.14 07:25 FTMSC Mobiele betaling 4,13
13.02.14 07:30 FTMSC Mobiele betaling 4,13
20.02.14 07:15 FTMSC Mobiele betaling 4,13
Totaal Diensten mobiel internet 16,52 Datum Starttijd Type Bestemming Land Duur/Volume Uit bundel * Kosten
Klantnummer 1.13494086
Factuurnummer 901211836899
Uw nummer 0624363125
Periode t Uw specificatie
M.A.Windhouwer


De oplossing

Met onmiddelijke ingang de illegale en ongewenste incasso van FTMSC stopzetten!!!
En de onterecht geincaseerde bedragen stopzetten en teruggestort krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,Dank u wel voor uw melding. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen