Klacht T-Mobile Mobiel: FTMSC mobiele betalingen T-Mobile

Klachtnummer
# 85060
Gebruiker
Karim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kom er nu opeens achter dat ik al 7 maanden lang voor extra kosten opdraai. Maandelijks wordt er 20 euro aan FTMSC kosten in rekening gebracht. Dat betekent dat ik al ruim 140 euro teveel heb betaald en weet niet eens waarvoor eerlijk gezegd. Ik heb bij T-Mobile onbeperkt bellen en Internetten en verder geen enkele akkoord gegeven tegen welke instantie dan ook. T-Mobile moet dit heel snel oplossen en het geld terugstorten. Verder vraag ik me af wat T-Mobile nou in werkelijkheid doet tegen deze afzetterij gezien het feit dat er al 9 maanden geleden al klachten waren.
mvg, Karim

De oplossing

Ik vind dat T-Mobile als eerste de FTMSC kosten terug moet storten. Ten tweede moet T-Mobile deze praktijken blokkeren aangezien ik me nooit ergens voor aangemeld heb. lijken wel maffiapraktijken.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Abdellaoui,
    vanochtend is er contact geweest tussen u en de T-Mobile Klantenservice. Onze medewerker heeft u een formulier verzonden waarmee u bezwaar kan maken op deze kosten. T-Mobile zal bij de aanbieder van deze sevice uw aanmelding opvragen en deze beoordelen. Verder is er ook een blokkade op deze services geplaatst, zodat er vanaf vandaag geen verdere kosten meer worden doorberekend. Zodra
    T-Mobile het ingevulde formulier heeft ontvangen zullen we u zo spoedig mogelijk informeren.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen