Klacht T-Mobile Mobiel: Geannuleerd abonnement. T-mobile blijft facturen sturen.

Marco

Ik ben al maanden bezig om van een foutief abonnement af te komen bij T-mobile. Ondanks toezeggingen van de Mediamarkt dat deze is ontkracht blijft men facturen sturen. Bij het bellen van T-mobile wordt na een tijd de verbinding verbroken, waarschijnlijk omdat zij er niet uitkomen. T-Mobile, zo zijn wij net zo flexibel als jij! NOT Dat dit soort malafide bedrijfjes gewoon maar kunnen blijven bestaan in Nederland is mij een raadsel. Kan Youp nog een keer bellen??? Kennelijk hebben ze er niets van begrepen.

Afhandeling van de annulering en stoppen met het sturen van facturen. Ik heb niet eens een sim kaart! Ook maken zij veelvuldig misbruik van hun machtspositie aangaande melding maken van wanbetaling door aanmelding bij Preventel.

T-Mobile
    Beste meneer Van den Berg,

De annulering van het betreffende abonnement is wel verwerkt, maar helaas is er een bedrag open blijven staan wat door ons gecrediteerd had moeten worden. Hier heb ik alsnog voor gezorgd. Onze excuses voor het ongemak.
    Mocht u nog een herinnering ontvangen dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen.

Klantenservice T-Mobile
    Marco
    Duurde veel en veel te lang!
    Marco
    Duurde 3 weken en vele telefoontjes.

Marco

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?