Klacht T-Mobile Mobiel: Geannuleerd abonnement. T-mobile blijft facturen sturen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 131446
Gebruiker
Marco
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben al maanden bezig om van een foutief abonnement af te komen bij T-mobile. Ondanks toezeggingen van de Mediamarkt dat deze is ontkracht blijft men facturen sturen. Bij het bellen van T-mobile wordt na een tijd de verbinding verbroken, waarschijnlijk omdat zij er niet uitkomen. T-Mobile, zo zijn wij net zo flexibel als jij! NOT Dat dit soort malafide bedrijfjes gewoon maar kunnen blijven bestaan in Nederland is mij een raadsel. Kan Youp nog een keer bellen??? Kennelijk hebben ze er niets van begrepen.

De oplossing

Afhandeling van de annulering en stoppen met het sturen van facturen. Ik heb niet eens een sim kaart! Ook maken zij veelvuldig misbruik van hun machtspositie aangaande melding maken van wanbetaling door aanmelding bij Preventel.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Van den Berg,

    De annulering van het betreffende abonnement is wel verwerkt, maar helaas is er een bedrag open blijven staan wat door ons gecrediteerd had moeten worden. Hier heb ik alsnog voor gezorgd. Onze excuses voor het ongemak.
    Mocht u nog een herinnering ontvangen dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Marco
    Datum
    Duurde veel en veel te lang!
  3. Auteur
    Marco
    Datum
    Duurde 3 weken en vele telefoontjes.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen