Klacht T-Mobile Mobiel: geeb reactie

blondje

Heb twee terug Klachten formulier gestuurd ,maar word niet op gereageerd, loop bij bewindvoerder, Tussenpersoon is mijn Oudste Broer,en stuurt een mail dat mijn abonnement verlegd is (mijn abonnement liep in mei af ).Kreeg ook een mail van Bewindvoerder dat mijn Abonnement wel is verlengd ,maar helaas zit ik nog steeds met een mobiel die niet meer werkt. Heb vorige week naar de winkel gebeld, in kinkerstraat (Amsterdam) en die jongeman zei nee niet verlengd .MAAR HOE KAN IK DAN NOG STEEDS MIJN MOBIEL GEBRUIKEN?????// BEN VANDAAG 2HALF UUR BEZIG GEWEEST OM EEN NIEUWE MOBIEL TE KRIJGEN ,MAAR ZE ZIJN NIET VOOR SERVICE,VOLGENS MIJ HOREN ZE EEN ANDERE MOBIEL TE GEVEN .SERVICE DAT IS V ER TE ZOEKEN VIND DIT MEER ALS DAT HUN GELDLA WORD GEVULD.
MEVR.WALTER

DAT ZE HUN SERVICE NA MOETEN KOMEN ,EN MENSEN EEN ANDERE MOBIEL HOORD TE GEVEN DAT HUN VIA INTERNET BEWINDVOEDER MAIL STUREN HOE HET IN ELKAAR STEEKT

T-Mobile
    Geachte mevrouw Walter,
    Wij hebben u per e-mailbericht voorzien van een antwoord. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op klachtenkompas te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?