Opgelost door T-Mobile Mobiel: Geen bereik met mijn telefoon, maar ik kan niet onder mijn contract uit!

Mischa van lieshout

ik heb al maanden last van het feit dat ik niet te bereiken ben. Krijg alleen gemiste oproepen (melding en SMS). heb dit probleem al meerdere malen bij T-Mobile aangekaart, maar zij houden vol dat het niet aan hen lig!! heb al tot twee maal toe mijn toestel naar de verzekering gebracht, waardoor ik mijn fijne 5S kwijt was, al mijn apps niet te gebruiken etc. (maar dat is nog tot daaraan toe). krijg een splinternieuw toestel van de verzekering, maar het probleem blijft, en ze houden vervolgens vol dat het aan mijn toetel ligt. het leentoestel gaf vervolgen exact dezelfde problemen?? Nou ja, het ligt volgens T-Mobile, niet aan T-Mobile! Schandalig dus. Nu heb ik nog een contract tot ergens het einde van het jaar, en daar kan ik niet onderuit!! Want wat heb ik aan een contract waar ik niet op gebeld kan worden!Ik wil graag naar een andere provider maar nu willen ze mijn nummer niet porteren tot einde contract, BOEVENPRAKTIJKEN heet dat toch gewoon!

Ik wil van mijn contract af en mijn nummer(s) mee kunnen nemen naar een andere provider. We hebben een zakelijk contract waar twee nummers op staan.

T-Mobile
    Beste klant,Uit de gegevens blijkt dat u contact heeft gehad met de klantenservice en u een oplossing is geboden. Wilt u de melding op klachtenkompas sluiten?Met vriendelijke groet,T-Mobile
    Mischa van lieshout
    Na heel veel vijfen en zessen hebben ze uiteindelijk na maanden de mogelijkheid geboden mijn contract te ontbinden. Dat lijkt me niet meer dan normaal als je niet bereikt kan worden. Verder op geen enkele manier mijn geleden schade proberen te vergoeden, geen enkele tegemoetkoming, helaas. Uitkomst prima, pad ernaar toe, waardeloos, daar blijf ik bij!

Mischa van lieshout

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?