Klacht T-Mobile Mobiel: Geen bereik

Klachtnummer
# 129321
Gebruiker
Wout
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gdm,begin augustus werd er gewerkt aan het omzetten van 3g naar 4g.Dit zou 2 tot 3 weken overlast kunnen geven.Na 3 weken bellen dat ik geen bereik heb.Meneer dat duurd nog 1 week,na een week weer bellen,nou meneer,dat had mijn collega verkeerd,duurd nog anderhalve week.Na anser halve week weer bellen,nog steeds niet bereikbaar.Andere simkaart meneer,oke nieuwe simkaart erin,nog niet verholpen,,,andere telefoon proberen meneer,dan bel ik u morgenochtend terug,ik zal nu gelijk een klacht aanmaken.Smiddags zelf maar bellen want er is niet gebeld..
De meneer aan de lijn kan vertellen dat er geen terug bel actie staat en dat er ook geen klacht is aangemaakt.Meneer gaat dat nu gelijk doen,duurd weer een week.
Kortom,vanaf 1 augustus niet tot slecht berwikbaar.
U snapt dat ik er nu wel klaar mee bent!!!
Vrgr
Woit Nagelmaker

De oplossing

Contract onbinding

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Nagelmaker,
    Wij zijn tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum

    Geachte heer Nagelmaker,

    We zijn telefonisch overeengekomen dat uw klacht is afgehandeld. U heeft uw klacht alleen nog niet afgesloten. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft horen we deze uiteraard graag nog van u.

    Wilt u anders zo vriendelijk zijn om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet.
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen