Klacht T-Mobile Mobiel: Geen bereik

Wout

Gdm,begin augustus werd er gewerkt aan het omzetten van 3g naar 4g.Dit zou 2 tot 3 weken overlast kunnen geven.Na 3 weken bellen dat ik geen bereik heb.Meneer dat duurd nog 1 week,na een week weer bellen,nou meneer,dat had mijn collega verkeerd,duurd nog anderhalve week.Na anser halve week weer bellen,nog steeds niet bereikbaar.Andere simkaart meneer,oke nieuwe simkaart erin,nog niet verholpen,,,andere telefoon proberen meneer,dan bel ik u morgenochtend terug,ik zal nu gelijk een klacht aanmaken.Smiddags zelf maar bellen want er is niet gebeld..
De meneer aan de lijn kan vertellen dat er geen terug bel actie staat en dat er ook geen klacht is aangemaakt.Meneer gaat dat nu gelijk doen,duurd weer een week.
Kortom,vanaf 1 augustus niet tot slecht berwikbaar.
U snapt dat ik er nu wel klaar mee bent!!!
Vrgr
Woit Nagelmaker

Contract onbinding

T-Mobile
    Geachte heer Nagelmaker,
    Wij zijn tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile

Geachte heer Nagelmaker,

We zijn telefonisch overeengekomen dat uw klacht is afgehandeld. U heeft uw klacht alleen nog niet afgesloten. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft horen we deze uiteraard graag nog van u.

Wilt u anders zo vriendelijk zijn om uw klacht te sluiten.

Met vriendelijke groet.
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?