Klacht T-Mobile Mobiel: Geen contract verlening mogelijk door oude BKR. Terwijl goede baan en inkomen

vanLeeuwenkamp1

Ik ben al ruim 20 jaar klant bij T-mobile. Dat was altijd na alle tevredenheid. Tot ik nu mijn contract wilde verlengen met een nieuw toestel. Alles was bijna rond maar kwam niet door de kredietcheck heen. Wat bleek mijn vrouw had nog een bkr notering staan door een scheiding in het verleden. Dus kregen we geen verlening met de telefoon die we wilde. Maar Een negatieve registratie is op zichzelf niet genoeg grond voor afwijzing. Providers mogen zich niet verschuilen achter het BKR alleen. Wij hebben alle bij een hele goede baan en een heel goed inkomen dus hoe wij nu niet kredietwaardig zijn is mij echt een raadsel en nog nooit eerder gehoord ergens.Maar T-mobile webcare blijft zich verschuilen dat het niet kan. Zo gaan ze dus met klanten om die al meer dan 20 jaar een contract hebben.

Wij willen helemaal niet weg bij T-mobile en willen gewoon een nieuw contract verleningen met de gewenste telefoon.

T-Mobile
    Beste meneer Van Leeuwenkamp,

Klantenservice T-Mobile

vanLeeuwenkamp1
    Helaas geen enkele reactie.
    T-Mobile
    Beste meneer Van Leeuwenkamp,
    Ik heb uw vraag uitgezet bij een andere afdeling. Zodra ik een antwoord heb zal ik u hier van op de hoogte brengen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?