Klacht T-Mobile Mobiel: Geen correcte beoordeling over reparatie

Patricia van den Bosch

Op 27 Maart 2015 heb ik mijn Sony Xperia Z3 voor reparatie naar een T-Mobile winkel in Nieuwegein gebracht. Tijdens het overzetten van mijn foto's naar de computer met bijbehorende kabel is de mobiel zo heet worden dat de achterkant is gesmolten, de frame van de mobiel is gebogen en het glas uit elkaar is gebarsten waardoor ik glas in mijn vingers kreeg. Er zat een hoesje om waarop een brandplek is te zien. In de winkel waren ze verbaasd en hadden het nog nooit eerder gezien. Gelijk mijn verhaal laten opschrijven en ter reparatie opgestuurd naar Dynafix + hoes als bewijs. Het achterkantje met glasplaat is vervangen en er is volgens Dynafix nieuwe software opgezet. Maar de gehele frame was nog steeds gebarsten en gebogen. Het toestel heb ik geweigerd aan te nemen en eiste een nieuw toestel. Dit is niet mijn fout. Het toestel is echter de 2de keer ongerepareerd terug gestuurd omdat het nu volgens Dynafix door val, stoot, klemschade is veroorzaakt en dus niet binnen de garantie valt.

Ik eis een nieuw toestel, Sony Xperia Z3, omdat ik het niet kan vertrouwen nadat mijn toestel zo heet is geworden en alles is gebarsten en krom is gaan staan.

Mocht dit zogenaamd niet kunnen dan zal ik contact opnemen met het juridisch loket en gebruik maken van mijn rechtsbijstandverzekering. Ik heb alle bewijzen die nodig zijn en weiger buiten de garantie te vallen terwijl dit niet mijn fout is.

Patricia van den Bosch
    Ik heb een foto gemaakt van mijn mobiel nadat ik erachter kwam dat het gesmolten, gebarsten en gebogen was. Die kunnen jullie hier zien: http://i60.tinypic.com/2ytxn5v.jpg - Tevens zal ik morgen, wanneer ik mijn mobiel voor de 2de keer ophaal bij T-Mobile in Nieuwegein een foto maken van de frame, gebogen mobiel en het hoesje die een brandplek heeft.
    Patricia van den Bosch
    Ik ben op 25 April in de T-Mobile winkel geweest in Nieuwegein waar ik ene Miranda kreeg te spreken over het feit dat mijn telefoon volgens My TMobile al vanaf 18 April terug was in de winkel maar ik daar nooit een bevestiging van heb gehad. En over het feit dat ik razend ben dat Dynafix alles op val, stoot, klem of waterschade probeert te gooien. Ze beloofde mij op 28 April contact op te nemen met Sony zelf en mij terug te koppelen over eventueel een nieuw toetsel.
    Beste mevrouw,
    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
    Beste mevrouw,
    Uit de notities in uw dossier staat een notitie dat de T-Mobile shop Uw klacht in behandeling heeft. Ik ga er vanuit dat het netjes voor u is opgelost.
    Met vriendelijke groeten,
    Patricia van den Bosch
    Ik wilde graag laten weten dat ik via de T-Mobile winkel in Nieuwegein een andere Sony Xperia Z3 heb gekregen vanuit het hoofdkantoor. Ik ben blij dat ik mijn favoriete mobiel terug heb maar ik ben niet tevreden over het feit dat dit een gebruikt toestel is wat alsnog van Dynafix is afgekomen. Een toestel die ooit kapot was, is gemaakt en zo weer naar een ander persoon toegestuurd wordt. Waar ook nog eens alle gegevens van de vorige eigenaar op zijn blijven staan.
    Patricia van den Bosch
    Ik vind het belachelijk dat er geen nieuwe mobiel gegeven wordt, of een gebruikte die op zijn minst netjes is afgesloten, gereset en op die manier doorgegeven wordt. Deze mobiel heeft ook nog eens allemaal krassen op de achterkant. En ik moet het daarmee doen terwijl mijn mobiel perfect in staat was maar door een fabrieksfout is gesmolten van de hitte? Bedankt, Sony en T-Mobile! Schande en slechte kwaliteit. Wel wil ik de mensen in de winkel bedanken voor hun hulp. Voor de rest: schande!
    Beste mevrouw,
    Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met de geboden oplossingen. Toch willen wij u vragen om deze melding af te sluiten. Met vriendelijke groeten,
    Patricia van den Bosch
    Een abonnement afgesloten voor een super mobiel die ik al gauw kwijt was vanwege een fabrieksfout. Vanuit Dynafix wordt er gelogen en bedrogen over de oorzaak. Dat ze in eerste instantie het gesmolten bewijs weghalen en daarna liegen dat nooit gedaan. Vanuit T-Mobile krijg ik een tweedehandse mobiel terug waar nog gegevens opstaan van de vorige eigenaar en waarvan de achterkant onder de krassen zit. Slecht!

Patricia van den Bosch

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?