Opgelost door T-Mobile Mobiel: geen data sms!

Nanda211282

Ik heb meerdere malen al een het klachtenformulier ingevuld maar de antwoorden vind ik persoonlijk nog al onduidelijk tevens vind ik de assistentie aan de telefoon erg matig soms ronduit brutaal.

Ik heb in de maand September verlenging aangevraagd voor mijn abonnement deze ging ongeveer rond 8 November 2012 in. Hoe kan het dan dat mijn startdatum van mijn abonnement 26-11-2012 is?

Tevens heb ik een 900 mb bundel.... Tmobile geeft mij een sms als er 70% verbruikt is. De klant kan dan rekening houden dat hij binnen de bundel blijft.... een soort waarschuwing!

Deze maand heb ik een sms gekregen op 10-04-2013 om 12:00 dat ik vanaf 09-04-2013 nog 0 MB over heb in mijn bundel.... waarop ik ga kijken bij mijn Tmobile en zie dat er 23 euro aan overige kosten zijn..... Er is dus geen waarschuwings sms geweest!!! niet bij 70% in ieder geval.... Ik heb daar dus niet op kunnen reageren....
een half uur later staan de overige kosten op 88 euro. Dit in een half uur tijd en intussen heb ik mijn internet al verhoogd naar onbeperkt!
Ik vind dit een vervelende situatie en wil graag dat hier een oplossing voor gezocht wordt.

korting op factuur !

T-Mobile
    Beste klant, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste klant, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Nanda211282

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?