Klacht T-Mobile Mobiel: Geen gebruik kunnen maken van de toestelflexibiliteit van T-Mobile

Sal

Hoi,

Ik heb in April 2017 een abonnement afgesloten met een toestel. Het betreft een GO-abonnement. Het toestel heb ik deze maand (September) in één kunnen aflossen.
Dat betekent dus dat ik nu een Sim Only abonnement heb en gebruik wil maken van de toestelflexibiliteit. Ik heb meerdere malen gesproken met de Klantenservice en die zeggen dat ik daar geen gebruik van kan maken. Dit vind in absurd, want ik kan nergens vinden in de voorwaarde dat je daar geen gebruik van kan maken als je een abonnement had met een toestel die je hebt afgelost. Ik heb ik aangegeven aan de Klantenservice of ze dit rustig kunnen uitzoeken voor me en dat ze me later terug zullen bellen, maar dat is niet gebeurt. Ik krijg ieder keer het gevoel dat ze ( de klantenservice ) er geen moeite in willen en steken. Ze houden ieder keer vast dat het niet kan en niemand weet waarom.
Ik begrijp dit niet, want het is alleen in hun voordeel.

Dat er naar mijn case zorgvuldig wordt gekeken en dat ik gebruik kan maken van de toestelflexibiliteit!

Sal
    Nog steeds niks........
    T-Mobile
    Beste meneer Bikem,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste heer,
    Wij hebben u een email gestuurd met een reactie op uw klacht. Mocht u naar aanleiding daarvan nog vragen hebben kunt u deze stellen vis een reply op die email.
    Met vriendelijke groeten,
    T-mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?