Opgelost door T-Mobile Mobiel: Geen gratis sms jes erbij en slecht bereikbare klantenservice.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 435535
Gebruiker
genepte klant#6
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb meegedaan met T/mobile surprise. Gevraagd om 30 sms jes. Normaal krijg ik binnen 1 minuut bericht hierover. Niet gehad. Moeilijk een tel.nr. te vinden voor klachtmelding. Lang in de wachtstand. Lang zoeken door medewerker om het probleem op te lossen. Niet opgelost. Verbinding met andere collega. Nog steeds niet opgelost. Voel mij genept.
Dus geen gratis sms jes erbij.

De oplossing

Snellere klantenservice. makkelijk te vinden tel. nr. voor klachtenmelding en zeker mijn gratis sms jes erbij

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    genepte klant#6
    Datum
    Het valt mij erg tegen dat T/mobile nog steeds niet gereageerd heeft en het probleem ook niet heeft opgelost. Niet echt klantvriendelijk of meedenkend met de klant. Krijgt van mij een negatieve beoordeling!!!!!!
  2. Auteur
    genepte klant#6
    Datum
    Na mijn telefoontje met helaas lange wachttijd is mijn klacht opgelost door T/mobile door de oorspronkelijke beloofde sms-jes aan mij te geven plus nog 30 extra als goedmakertje. Klacht is hiermee opgelost naar tevredenheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
genepte klant#6
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oorspronkelijk beloofde sms-jes zijn toegevoegd aan mijn tegoed en ik heb er 30 extra bijgekregen met langdurige houdbaarheidsdatum. Hiermee is het probleem gelukkig opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen