Opgelost door T-Mobile Mobiel: Geen gratis sms jes erbij en slecht bereikbare klantenservice.

genepte klant#6

Heb meegedaan met T/mobile surprise. Gevraagd om 30 sms jes. Normaal krijg ik binnen 1 minuut bericht hierover. Niet gehad. Moeilijk een tel.nr. te vinden voor klachtmelding. Lang in de wachtstand. Lang zoeken door medewerker om het probleem op te lossen. Niet opgelost. Verbinding met andere collega. Nog steeds niet opgelost. Voel mij genept.
Dus geen gratis sms jes erbij.

Snellere klantenservice. makkelijk te vinden tel. nr. voor klachtenmelding en zeker mijn gratis sms jes erbij

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

genepte klant#6
    Het valt mij erg tegen dat T/mobile nog steeds niet gereageerd heeft en het probleem ook niet heeft opgelost. Niet echt klantvriendelijk of meedenkend met de klant. Krijgt van mij een negatieve beoordeling!!!!!!
    genepte klant#6
    Na mijn telefoontje met helaas lange wachttijd is mijn klacht opgelost door T/mobile door de oorspronkelijke beloofde sms-jes aan mij te geven plus nog 30 extra als goedmakertje. Klacht is hiermee opgelost naar tevredenheid.

genepte klant#6
De oorspronkelijk beloofde sms-jes zijn toegevoegd aan mijn tegoed en ik heb er 30 extra bijgekregen met langdurige houdbaarheidsdatum. Hiermee is het probleem gelukkig opgelost.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?