Klacht T-Mobile Mobiel: Geen internet en tv bij overstap

Klachtnummer
# 310571
Gebruiker
Rinco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We zijn morgen een week verder en nog geen TV en Internet 😡 twee monteurs geweest de glasvexelbox zou kapot zijn vrijdag weer contact gehad zaterdag weer contact gehad bij T mobile winkel en tot nu nog geen reactie . Ik kan dit beschrijven als waardeloos waardeloos

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Hormes,

    Ik heb uw klacht intern doorgezet naar onze T-Mobile Thuis afdeling. Er zal zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen voor de afwikkeling van uw melding.

    Dit platform dient enkel voor de klachten omtrent de mobiele telefonie.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om hier uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen