Klacht T-Mobile Mobiel: Geen internet ontvangen ondanks betalingen.

Klachtnummer
# 457790
Gebruiker
Klant
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedendag, Dhr. / Mevr.

Een jaar geen internet diensten. 3 monteurs geweest email / telefonisch contact. Niks opgelost. Abonnement opgezegd..

De oplossing

Het bedrag terug storneren van het geheel jaar.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Boer,

    Wij hebben u vandaag een e-mailbericht gestuurd op het bekende e-mailadres bij T-Mobile.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen