Opgelost door T-Mobile Mobiel: Geen internetverbinding sinds de oplevering van T-Mobile thuis (5 december)

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 287462
Gebruiker
Coco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen internetverbinding sinds de oplevering van T-Mobile thuis ( 5 december). We worden van het kastje naar de muur gestuurd. De ene keer ligt het aan de lijn van T-Mobile en daarna weer aan de lijn van KPN. Inmiddels 3 monteurs geweest en nog geen oplossing

De oplossing

Ik wens dat de internetverbinding tot stand gaat komen, of dit nu T-Mobile is of KPN. Ik wil niet weer opzeggen en het hele traject opnieuw ingaan met een nieuwe provider.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Coco
    Datum
    De klacht is inmiddels opgelost. De verbinding is weer tot stand gekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Coco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen