T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door T-Mobile Mobiel: Geen internetverbinding sinds de oplevering van T-Mobile thuis (5 december)
Details
De klacht
Geen internetverbinding sinds de oplevering van T-Mobile thuis ( 5 december). We worden van het kastje naar de muur gestuurd. De ene keer ligt het aan de lijn van T-Mobile en daarna weer aan de lijn van KPN. Inmiddels 3 monteurs geweest en nog geen oplossingDe oplossing
Ik wens dat de internetverbinding tot stand gaat komen, of dit nu T-Mobile is of KPN. Ik wil niet weer opzeggen en het hele traject opnieuw ingaan met een nieuwe provider.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.