Klacht T-Mobile Mobiel: Geen klant/contract wel facturen

Klachtnummer
# 153185
Gebruiker
Dina
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geachte Heer/mevrouw,
Op 17-6-2015 heb ik mij gewend tot de T-Mobile shop in Enschede.
Op dit moment was ik een contract aangegaan met Telfort , ik had hierbij 14 dagen bedenktijd. In de shop heb ik de medewerker gevraagd i.v.m een scherpere aanbieding T-Moblie of ze deze konden realiseren binnen deze 14 dagen ,dit was geen probleem.
Echter tot mijn verbazing vraagt T-Mobile het contract met nummerbehoud pas een maand na dato aan , dit heb ik bevestigd gekregen .De shop zou alles regelen. Het gevolg is dat ik nu 2 jaar aan Telfort vast zit door deze handelswijze, de 14 dagen bedenktijd waren voorbij. Na de bevestiging ben ik verhaal gaan halen in de shop.
Na veel overleg is besloten mijn contract met T-Mobile te vernietigen en heb alles netjes geretourneerd van a tot z. Het probleem was opgelost althans dat dacht ik.
Eind oktober 2015 3 maanden later begint T-Mobile geld van mijn rekening af te schrijven wat ik storneer. Ik bel en schrijf meerdere mails.

De oplossing

Op 8-12-2015 krijg ik uiteindelijk een feedback op mail. Hierin staat dat de betreffende de medewerker op de kwestie terugkomt. Dit is op de dag van vandaag 7-2-2016 nog steeds niet gebeurt! De facturen, sommatie s en dreigingen blijven maar komen.
Ik ben geen klant, ik maak geen gebruik van de diensten van T-Mobile , Ik heb niet eens een simkaart. In mijn optiek blijft T-Mobile in gebreke door niet te reageren.
Ik wil dan ook dat T-Mobile stopt met het sturen van de facturen.

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Ambrosio Da Cruz,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Dina
    Datum
    En hoelang gaat dit nu weer duren?? Na zoveel mails en telefonische gesprekken?
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Ambrosio Da Cruz,
    Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad en uw klacht besproken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Dina
    Datum
    T Mobile zet het contract voort , ik heb niet eens een sim om gebruik te kunnen maken van hun diensten. T mobile is degene die in gebreke is gebleven niet ik!!!!
  5. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Ambrosio Da Cruz,

    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen