Klacht T-Mobile Mobiel: Geen klant/contract wel facturen
Details
De klacht
Geachte Heer/mevrouw,Op 17-6-2015 heb ik mij gewend tot de T-Mobile shop in Enschede.
Op dit moment was ik een contract aangegaan met Telfort , ik had hierbij 14 dagen bedenktijd. In de shop heb ik de medewerker gevraagd i.v.m een scherpere aanbieding T-Moblie of ze deze konden realiseren binnen deze 14 dagen ,dit was geen probleem.
Echter tot mijn verbazing vraagt T-Mobile het contract met nummerbehoud pas een maand na dato aan , dit heb ik bevestigd gekregen .De shop zou alles regelen. Het gevolg is dat ik nu 2 jaar aan Telfort vast zit door deze handelswijze, de 14 dagen bedenktijd waren voorbij. Na de bevestiging ben ik verhaal gaan halen in de shop.
Na veel overleg is besloten mijn contract met T-Mobile te vernietigen en heb alles netjes geretourneerd van a tot z. Het probleem was opgelost althans dat dacht ik.
Eind oktober 2015 3 maanden later begint T-Mobile geld van mijn rekening af te schrijven wat ik storneer. Ik bel en schrijf meerdere mails.
De oplossing
Op 8-12-2015 krijg ik uiteindelijk een feedback op mail. Hierin staat dat de betreffende de medewerker op de kwestie terugkomt. Dit is op de dag van vandaag 7-2-2016 nog steeds niet gebeurt! De facturen, sommatie s en dreigingen blijven maar komen.Ik ben geen klant, ik maak geen gebruik van de diensten van T-Mobile , Ik heb niet eens een simkaart. In mijn optiek blijft T-Mobile in gebreke door niet te reageren.
Ik wil dan ook dat T-Mobile stopt met het sturen van de facturen.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.